Hospital Sg. Buloh, Selangor. Semalaman di HSB, menjaga Azam dah berlalu. Malam tadi, turn Abah pulak jage Azam... Mama amik shift jaga Azam waktu siang... Aku tak pasti general views tentang HSB ni camane, tapi so far aku rase treatment nya ok, tak de la cam hospital gomen yang lain...Lagipun wad yang Azam masuk tu, takdela packed sangat. Cuma visitors budak 2 tak boleh masuk... So, kena tunggu luar... Cerita tentang menjaga Azam ni, jenuh jugak. Sebab Azam ni dalam kategori yang "ketegaq" jugak laa.. Sampaikan tangannya memang kene diikat...Maybe sebab kurang selesa, tu yang Azam kalau dapat peluang je mesti nak cabut ape yang terpasang kat badannya. Dah berapa kali kena warning ngan misi sane dah, tapi korang bayangkan je laa betapa tak selesanya... Sebab, dalam keadaan sekarang fikiran Azam mungkin separa sedar, dan memang asyik kena tidur. Kalau tak tidur, segala rasa sakit tu akan dirasai. sesi lawatan semalam. terima kasih kerana datang. Kadang 2 bila aku pikir 2 b...