Sejarah dalam idup aku... Huhu.... Tak pernah-pernah.... Baru je semalam..... Padahal bende nih dah lame dah.. Aku je yang outdated skit.... 1ST TIME EVER NI.... Ahaha..... Ni Ha, semalam.... Erm....Dak Ubai beriye-iye ngajak budak2 nih gi main futsal... Actually, dat was the 2nd time.... The 1st time was unsucceded, sebab budak-budak, memangla takmo pi, so... Yang datang pun berapa kerat je 1st day tu... Nasib baik stgh jam jer.... Si Pyan dah pi semalam....dan yang dtg 6 kerat je.... Yang lain yang diajak, sume takmo pi.... Hampeh....Kebetulan mase tu ujan.... the 2nd day tu, barule ramai sket.... Ramaila ade mase tu... Kalau nak disenaraikan.....(Cikgu-cikgu je sume nih).... Kecik, Pyan, Mahapis, Paiz, Riz, Ubai, W.Rahmat, Isse, Kawan Ubai, Anile (bace a-ni-ley), sape lagi....Zahar, Pali, Syuk NewBoyz, GTB..... Tu je laa.... Kitorg bertiga nih memang slow sket, sampai court pon lambat... Sebabnya jalan jem tak hingat sebab org sume sebok Q nak beli minyak subsidi utk kali terakhir.....