Posts

Showing posts with the label DSLR

Routine Weekend: Senamrobik @ Dataran Shah Alam

Image
Antara wishlist berangan aku kalau 2 aku memiliki DSLR ini ialah menembak kat tempat selalu aku and BFF aku abiskan waktu weekend kami. Agak awal, kami turun ke Dataran Shah Alam paling awal 7.30 pagi, paling lambat adela dekat 2 pukul 8 pagi. Tapi dah dekat 2 tahun lebih kami join senamrobik free kat sini, kami dah dikira sebagai Senior la..hehehe. Instructor ni seingat aku tak pernah menjelakkan kami la. Di antara kami ada jugak kakak 2 senior and abang 2 senior yang memang dah agak lama kat sini. Tapi utk sesi kali ni, aku ponteng la skali sebab ade misi yang nak dipenuhi; menembak... :) the instructor, so far...soooo goood!

1st assignment: Duan's Engagement.

Image
  Cincin tunang...  Cincin Tanya...(eh,btul ke?)

Yang mana satu???

Image
Anda minat fotografi?? Aku dulu tak minat dan semakin berminat... Sebab hasilnya foto yang menarik... Ia boleh jadi hobi, tapi hobi yang mahal ...huhu... Bende yang ordinary bulih nampak macam superb dan extra ordinary...meletop 2 ! Dan aku macam dah pasang cita 2 berangan nak jadi cam dorg yang menjadi blogger dalam mase menjadi photographer.. Tapi bukan dalam mase terdekat laa... kene kumpul duit dulu... Tak kisahla beginner, amateur, expert ataupun pro.... Antara kengkawan yang aku tau merupakan blogger cum fotographer are Lily , Cikgu Fly , en_me , hubby cikgu nordee , enchek camera , Razifembi dan encik khairul@sawanila.com ni... Yang lain aku kurang sure, tapi yang kat atas ni memang otai dalam seni foto nih...Aku salute la dorg... Ade jugak member aku yang berkecimpung dengan bidang ni...Ade yang suke 2 , ade yang guna untuk carik rezeki... Ok la tu.... Dan kebanyakan mereka menggunakan kamera DSLR atau nama panjangnya Digital Single-Lens Reflex camera Kamera jenis ni bukan ...