Jom Date Dengan BH, nak tak? - STICKY POST

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< INI ADALAH PROMO CONTEST >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Salam sahabat saya yang kacak dan cantik semua.
Berkaitan dengan Contest@BH #1 - Siapa Online? saya yang lalu, yang masih ada banyak lagi hari ni - di mana untuk memenangi ganjaran yang saya janjikan tu, kita dikehendaki untuk print screen User Online terbanyak dalam satu-satu masa kan?

Klik link di bawah untuk Contest #1

Jadi, apa kata.....kalau kita BERONLINE SECARA SERENTAK di belog saya yang biasa-biasa ni pada satu masa yang sama, setiap hari.

Takda unsur paksaan, dan secara sambilan sahaja. Hanya muncul di belog dan tunggu kawan yang lain online - mengikut kelapangan dan kesenggangan mereka.

Jadi, masa tu kita akan dapat User Online teramai la kan?
OK tak idea ni?
Sebenarnya ini adalah idea bernas yang diutarakan sahabat maya saya; Puan Yana Yani atau YY dari belog i am a proud mama -nya...Terima kasih daun keladi.

Kalau ok, kita tetapkan masa "date" kita. Apa kata kita "date" mengikut ketetapan berikut :

Hari : Setiap hari sehingga 16 Januari 2015
Masa : Dua sesi (9.00 - 10.00 pagi) & (8.00 - 9.00 malam)
Tempat : di belog biasa-biasa saya ini. :)

Jadi, kalau setuju....."date" kita ni kira jadi lah ye?
InshaAllah sementara sedang cuti sekolah ni, saya akan jadi "terlalu rajin" untuk update blog dengan kisah-kisah biasa-biasa saya selaku seorang insan kerdil (kerdil ke?) di sini.

Dan, 2 lagi Contest@BH janganlah dianaktirikan ye?

Antaranya ialah :

Jadi pengomen terbanyak/teraktif/terhebat/terkritis

Klik link di bawah untuk Contest #2
http://banihassim.blogspot.com/2015/01/contest-2-komentarngetop.html

Dan, jadi pembaca yang mampu jawab trivia mudah dari saya dan like Google+ saya, klik "Recommend  dan follow entri/post saya....Tak susah pun kan?

 Klik link di bawah untuk Contest #3
 Ok. Bye!

Comments

  1. bagus jugak tu... tapi waktu tu..saya boleh online kat anset ja
    .xdpt lah nk print screen

    ReplyDelete
  2. Huhu kita online time tak cbuk jer CBH ...klau tetap masa tu ssh jgak la nk ikut hehe

    ReplyDelete
  3. takpe....bile2 free je....
    yg ni terpulang nak ikut ke tak...

    ReplyDelete
  4. Chekgu lepas buka sekolah ni sharelah pasal sekolah plak hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu dah semestinya!
      tunggu bukak sekolah dulu....

      dulu pun mmg cerita pasal sekolah je....la ni teralpa lak...huhu

      Delete
  5. Hehehehehe..buka sekolah ni agaknya kuranglah aktiviti blogging ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengoklah camana....mungkin tak kot. cuma byk yg wordless kot...hehe

      Delete
  6. terima kasih kerana singgah di blog JM so ini kunjungan balas :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih juga pada JM kerana singgah...nnti sy berkunjungbalas....

      Delete
  7. nk try join lah contest yg dianjurkan ni tapi ocntest 1 tu cam susah je nk sahu coz kedua2 waktu yg di syorkan tu cam x sempat je sbb sibut ngan kejer opis dan waktu masak mkn malam huhuh

    ReplyDelete
  8. Wahh...Zarul Farhana...di sini pun nko ada ye hihih...mmg terbaik lah

    ReplyDelete
  9. ai sis JM..selamat datang hihi...ni pon dh lama tak terjah blog cikgu bani.. dh terlepas brapa entry dh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih ZF...si BH tu datang terjah blog akak so ini kunjungan balas lah kiranya heee...Zarul pun ada kat sini eh

      Delete
    2. macam hari raya plak... ziarah mnziarahi hihi

      Delete
    3. ahahaha...baru akan ujud kemesraan di situ :-)

      Delete
    4. nasib baik cikgu Bani xda sediakan kuih muih, kalau x habis lah..hihi

      Delete
    5. nasib baik cikgu Bani xda sediakan kuih muih, kalau x habis lah..hihi

      Delete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood