Nak tengok tak?? Boleh..tapi kena janji tau...

Salam semua.
Rindu nak bertandang, lepak kat sini. Aku macam biase la, rase minggu ni agak sibuk dan bermandi peluh je sepanjang minggu. Tiada hari yang tak basah ketiak baju untuk aku ni....

Kalau ikut entry aku yang sebelum ni, ramai jugak (?) yang request nak tengok ChekguBH ni ajar poco-poco...
Nak tengok ke???

Nak??
Tak yah laaa....Ai malu laa:puteh_23:....haha...

Erm...
OKlaa, untuk tak menghampakan korang semua yang sudi jadi pembaca aku sebab korang rase aku kawan korang, aku publish la sket Video Klip Poco-poco kendalian aku tuh...
Tapi, sayangnye video klip ni pendek je, sebab jurukamera yang aku hired tu mogok sebab aku tak bayar gaji dier dah 5 bulan....Haha...



Sket je, sebab tu je yang ade...Selebihnye adelah gambar sahaja...Jurukamera aku ni ade amik video pakai videocam, tp yang itu kena convert dulu....
Tak pe laa...Lain kali, kalau aku disambung kontrak untuk ajar orang2 tua dewasa mase LADAP nanti, maybe tu full length video kut...
Ape2 pun, layan je laa....
Ok???

Mengah siut ngajar budak2 ni...Budak2 ni kalau yang pompuan dah hampir dapat Poco2 ni, yang laki still kongkang!

Actually, sebelum ni aku ade ajar budak tahun 6, dengan step yang susah sket, dan budak2 susah nak follow...Jadi untuk tahun 5 ni, aku mudahkan step dengan yang basic jea...
Ewahhh...

Lepas ni tatau lagi camne...Kalau dapat train satu group budak Poco2 ni musti syok...Aku browse kat YouTUBE, dah banyak evolusi Poco2 ni...Macam besh lak...

Lepas ni aku janji lebih panjang kut...
Ok??

Selamat!

Comments

  1. perghhhhh cayalah cekgu ! hehe

    ReplyDelete
  2. cayalah! hehe...nengok kejap pon da asyik da ni lom dok nari poco2 lagik! hahaha!

    ReplyDelete
  3. hehe... cikgu kat atas syok menari, murid² kat bawah lintang pukang jadiknya.hehe.. aku mentengok video tu ku dah rasa penat dah.hehe

    ReplyDelete
  4. KNizam
    okla tuh...

    su
    mmg syok...
    budak2 ni siap request nk lagik...

    Mr PenyuBiru
    tau xpe...
    kalau bagi lebih sket mase, budak2 ni dpt ikut rasenye...hehe

    ReplyDelete
  5. dalam ramai-ramai tu..mata ckLah tertancap pada 3 budak yg pakai songkok hitam tu...he..he..he...mcm kena paksa je...
    Selamat berpoco2.....

    ReplyDelete
  6. xiiinam
    hahahahahahahahahhaha...
    ye laa...mate akak nampak aje kan....
    even demam ni kan...

    ReplyDelete
  7. aya... tak sempat nk goyang dah abis...
    orait la tu... berpeluh gak kan...


    nie buah limau akak ada lgi nie.. nak ker..
    freee.... kontraktor kasi...
    hehehe.. selamt bercoti

    ReplyDelete
  8. kuIna Jentayutiara
    haha...
    len kali saye bai full length vid punye..kalau ade lagi laa..insyaallah...
    ahaha...

    akak nk bgi ke?? ke bg2 ayam je nih...hehe..

    ReplyDelete
  9. HAHA macam cikgu dia lagi bersemangat dari ank muridnya ja. haha

    ReplyDelete
  10. uih... caya lah... poco..poco...poco... opocot

    ReplyDelete
  11. itu dia...poco2 dah bermula..memang kanak-kanak suker nar ngan poco2 nih...

    kiri..kanan..depan..belakang..haha

    selalu berpoco2 ni hari apa kat sekolah u?

    ReplyDelete
  12. a for azyan
    kalau cikgu malas2 camne???
    jenuh woo nk ajar budak2 nih...

    cuit
    ape ke halnye opocot..??
    hehe

    al-hussaini
    ni bermusim je nih...sebb ade event PMD, kalau tak, julung2 kali nk buat poco2 nih...

    ReplyDelete
  13. bestnye.. :s
    rase cam nak join je senam poco2 ni..kat tempat saye pun ade gak depa buat time ujung minggu..heheh..

    ReplyDelete
  14. :)) wah... ni hasil usaha chekgu melatih diaorang
    ke??? huhuhuh... so impressive ma...

    *tapi masalahnye tersangkut sangkut... biaser
    la kalau online pakai BEROKBAND... 2 saat jer
    terus spooling... benci betoi laa...

    woraite checkgu... take care~


    Kreuger®

    ReplyDelete
  15. hahaahha!!! pasal la budak2 kat bawah tu macam hilang arah tujuan aje rupanya.. tapi cayalah kat chekgu.. boleh jadi instructor senamrobik ni.. ;). memang susah sikit poco-poco kalau tak biasa.. kalau dah biasa, naik syok lah pulak hehehh..

    ReplyDelete
  16. Nadine Zuharra
    dtg la sekolah saye, saye ajar...nak??
    haha

    Mr. Azman @ Kreuger
    haha...aku pun taram je train budak2 nih...
    pakaila streamyx, kn okeh sket dr broadband....

    Neeza Shahril
    haha...budak2 kak...
    org tue pun susah gak, inikan pulak budak2...
    yg pompuan je dpt ikut...yg laki, hampeh!

    ReplyDelete
  17. HAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!
    video live dr skolah tu!
    sgt mahal video ni okeh!! hahahhahahaha
    comel je ko eksesais atas stage tu haha.
    ko sorg je la handle ek? :P

    ReplyDelete
  18. helo,nice cool blog dude,anyway sye nak jemput anda ke blog saya ni di http://sabtu-day.blogspot.com ..erm jgn lupe linkkan blog ini yer,thank n bye

    ReplyDelete
  19. salam..
    wah, cayalah. satu sekolah dah tau tarian poco-poco ni ek.. hasil penurunan ilmu oleh chekguBH...:-)
    aku tgk ko ajar tu teringat masa zaman aku sebelum jadi cikgu. masa dengan budak budak cyberkids camp. poco-poco ni ialah tarian wajib utk senaman pagi...:-)
    1st time ajar mmg berterabur.. lepas tu diorg pulak yg terlebih excited..hehehe..

    gud luck ek..

    ReplyDelete
  20. theconfused
    terkesima ke??
    hehe...

    yOnnA
    aku comel??
    budak2 ni kan lagi comel???
    aku sorg je yg handle...yg lain malu kot..

    Superman Giler!!!
    ????
    what the...??

    cikgu Faz
    cikgu dah tak pakai nick kapallayar dah ke??
    hehe...
    tu ar, aku rse budak2 ni akan teruja kalau dpt step dier...

    ReplyDelete
  21. err... kapallayar tetap kapallayar....hehehe
    sbb ko citer topik psl sekolah kan... aku terasa nak guna 'cikgu' gak.. tu la alkisahnya... (boleh trima ek penjelasan aku... hehee..) :-p

    ReplyDelete
  22. cikgu Faz
    boleh laaa...aku kasi can...
    ikut ko laa...ko kan cikgu btol dah skg, dah menghampiri dg41..
    lain la aku, masih dc41 lagi... :P

    ReplyDelete
  23. tahniahhhh atas didikan cekgu..
    murid2 berjaya menari poco2..
    pasni ramai lah yang nak cekgu buat kelas nehhh hehehe

    ReplyDelete
  24. juelee
    mane tau nnti aku buat tusyen poco2 pulak ke...kan??
    :P

    ReplyDelete
  25. en_me
    bese la giteww...kene la tnjuk serba tau kannsss...haha

    ReplyDelete
  26. ape ke benda poco-poco ni cikgu (sorry aku bengab bab menari2 ni heheheh)

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood