#ZALORAmy lagi....huhu

Lately, semakin menjadi-jadi kegilaan Online Shopping ni. Dan semuanya memang mudah dan memikat qalbu, tu yang dok order dan order...
Sampaikan abah pun dok heran kenapa asyik ada saja barang deliver ke rumah.... Dia siap ingat aku buat bisnes ke ape. Cuma untuk kegunaan sendiri je ni....Sekejap je. Order hari ni, esok petang akan sampai ke rumah....

Lagipun polisi syarikat yang mudah; kalau tak berkenan boleh tukar, tu yang buat aku puas hati.
Dan prosedurnya tanpa kos, lagi lah best. Cuma pergi ke Pejabat Pos untuk pos semula barang yang nak return tu. Just isi borang sikit.
 
Bungkusan yang sering kunjung tiba kat rumah aku...



  Ni kekonon untuk kasut kerja menjelang bukak sekolah tahun depan....huhu

Ni kasut loafer, jenis sarung dan selesa....nice kot (pada pandangan aku)
 
Ni jenis mix material, sarung jugak....

 
Reordered return shirts.Sebelum ni slimfit betoiii, la ni normal fit (tapi ala-ala slim fit jugak; tapi bolehla pakai, huhu)

Kalau baju, aku tak recommend untuk dibeli sebab bajunya cutting jenis urban. Even ko tengok specs baju tu normal fit, tapi kaedahnya ala-ala slim fit. Sib baik yang ni aku still boleh sarung laaa. Almaklumla, aku ni bukan jenis cutting model, jadi pepaham je la camne...BTW, ni maybe last aku order shirt. Aku berminat pasal kaler dorang nampak menarik...

 Lepas ni kalau nak order, order kasut atau blazer kot. Shirts/kemeja tak sesuai ngan aku.... BTW, service Zalora ni memang tiptop. Harga pun not bad.

Pesanan aku; kawal diri bila dah berjinak-jinak dengan benda-benda online. Berhati-hati dan beringat sebelum terkena.

Ok, sekian sesi sharing. :)

ps: sila kuruskan badan sikit untuk muat bebaju yang ko order tu ek BH? hohoho

Comments

  1. eh blog dah buang sawang hehhehe.. sakan ye sopim zalora hehehe

    ReplyDelete
  2. juelee
    hehehe...sopim baju2 keje jerrr....malas nak keluar...

    ReplyDelete
  3. tak berjinak2 lagi ngan online shpping ni... sbb xda income sndri lagi..so brrani la

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood