Ape kabo? Sehat? Lame rasenye tak jengah ke sini.. Jenuh juge nak ingat URL blog cikgu ni, sejak saye stop blogging jap setahun yang lalu.. Happy working cekgu!
Oklah...hari ni pun hujung minggu. Hari rehat bagi kebanyakan dari pekerja biase cam aku dan korang semua kan? Aku sebenarnye menanti minggu depan sebenarnya. Sebab minggu depan kami akan bekerja 7 hari seminggu. Tunggu je laa... Aku nak ucap terima kasih buat cikgu ini dan jejaka suami orang yang baru je menang contest belog aku ini kerana menambahkan beban buat aku. Tak pe laa...kurang 2 ade jugak yang ingat aku kan? Mereka jugak kejam dalam mase yang same. Takpe, ade ubi ada bas... Tag {Numero Uno} 10 perkara tentang orang yg TAG chekguBH beliau adalah seorang wanita yang lebih mude dari chekguBH. beliau juga adalah seorang wanita bertudung. beliau adalah seorang (bakal) graduan yang akan berkonvo dalam mase terdekat nih. beliau adalah seorang bakal guru. beliau mungkin ade kaitan dengan cikgu faris dan cikgu marcella yang jadi pujian ramai orang tu...jeles aku tau...haha beliau adalah pengkomen belog aku yang cukup reflektif; tatkala aku jawab komen dier, ade je yg dikomen ba...
Kenapalah korang takmo percaya...percayalah...plisss... Aku tak bersenam di atas katil saje pagi ni, aku masih bersenam, menegangkan urat jantan otot 2 kendur aku nih... trek joging yang damai... saujana mata memandang... Farmville masih seperti biase, aku dah upah mamat Nepal hangit jage sementelah aku ke padang jaging... Korang tau ke ape jaging tu?? Huhu... Jaging tu, adelah kombinasi jalan+jogging... hehe Sebab aku akan berjoging dan akan berjalan time dah tak berapa nak larat...semput, sengal...ditambah pulak dengan eksos yg tersumbat nih... Mengah siot.. kasut joging Powerku...huhu tak mampu nk beli yang mahal 2 ... Hakikatnye, aku memang bukan athlete, jadi aktiviti fizikal cemni memang aku fail. tapi aku tak putus asa. Kesihatan mesti mau jage...Asyik keje, keje, keje pun tak leh gak kan? Asyik berkebun, berkebun dan berkebun depan laptop pun tak boleh gak... Dok ralit je... Nak jugak sekali sekala kalau kite tengok burung 2 berkicau riang, menghirup udara segar, melihat p...
Berapa bayaran nak naik cruise tu?
ReplyDeleteSampan tempat model tetap dan berpencen bergaya tu telah digunakan oleh Adam utk tempat makan hehehe
eh firstlah hari ni! Yeehaaa!
ReplyDeleteYunus Badawi
ReplyDeletehmm, utk "cruise" ni murah je YB, kanak2 FOC je, utk dewasa sorg RM5...
slalu la dtg sini ek?
ade mse bleh la naik "cruise" nih...hihihi
cuti nanti kita cuba..
ReplyDeletemacam best...xpernah cuba lg walaupun anak kelahiran s'gor
ReplyDeletevahhh bestnyerr jalan2 tasik kanns.. ehehe
ReplyDeleteSalam Cekgu BH,
ReplyDeleteApe kabo? Sehat? Lame rasenye tak jengah ke sini.. Jenuh juge nak ingat URL blog cikgu ni, sejak saye stop blogging jap setahun yang lalu.. Happy working cekgu!
Assalamualaikum Cekgu BH
ReplyDeletekakpinat rasa nak cuba lah..cuti sekolah ni anak-anak kat rumah dah tak tentu arah keboringan..