Oklah...hari ni pun hujung minggu. Hari rehat bagi kebanyakan dari pekerja biase cam aku dan korang semua kan? Aku sebenarnye menanti minggu depan sebenarnya. Sebab minggu depan kami akan bekerja 7 hari seminggu. Tunggu je laa... Aku nak ucap terima kasih buat cikgu ini dan jejaka suami orang yang baru je menang contest belog aku ini kerana menambahkan beban buat aku. Tak pe laa...kurang 2 ade jugak yang ingat aku kan? Mereka jugak kejam dalam mase yang same. Takpe, ade ubi ada bas... Tag {Numero Uno} 10 perkara tentang orang yg TAG chekguBH beliau adalah seorang wanita yang lebih mude dari chekguBH. beliau juga adalah seorang wanita bertudung. beliau adalah seorang (bakal) graduan yang akan berkonvo dalam mase terdekat nih. beliau adalah seorang bakal guru. beliau mungkin ade kaitan dengan cikgu faris dan cikgu marcella yang jadi pujian ramai orang tu...jeles aku tau...haha beliau adalah pengkomen belog aku yang cukup reflektif; tatkala aku jawab komen dier, ade je yg dikomen ba...
Kenapalah korang takmo percaya...percayalah...plisss... Aku tak bersenam di atas katil saje pagi ni, aku masih bersenam, menegangkan urat jantan otot 2 kendur aku nih... trek joging yang damai... saujana mata memandang... Farmville masih seperti biase, aku dah upah mamat Nepal hangit jage sementelah aku ke padang jaging... Korang tau ke ape jaging tu?? Huhu... Jaging tu, adelah kombinasi jalan+jogging... hehe Sebab aku akan berjoging dan akan berjalan time dah tak berapa nak larat...semput, sengal...ditambah pulak dengan eksos yg tersumbat nih... Mengah siot.. kasut joging Powerku...huhu tak mampu nk beli yang mahal 2 ... Hakikatnye, aku memang bukan athlete, jadi aktiviti fizikal cemni memang aku fail. tapi aku tak putus asa. Kesihatan mesti mau jage...Asyik keje, keje, keje pun tak leh gak kan? Asyik berkebun, berkebun dan berkebun depan laptop pun tak boleh gak... Dok ralit je... Nak jugak sekali sekala kalau kite tengok burung 2 berkicau riang, menghirup udara segar, melihat p...
waaaa.. sedapnyaaaaa!
ReplyDeleteWah banyaknya...looks yummy!!!mesti makan sampai tak henggat ni!!
ReplyDeletesedapnyaaaaaaaaa... kataku sambil mengunyah pisang goreng sambil membayangkan tomyam campur, telur dadar, kangkung belacan..
ReplyDeletegulp!!
berdosa tawwwww bagi org terliur!!!
hikssssss
Jard The Great
ReplyDeleteok-ok jea...
Watierman
takdelaa...makan biase2 je nihh..
ku tak sempurna
erm, nk aku belanje ke nih??
bile free??
sedapnyaaaaa............
ReplyDeletetapi kalori tinggi udang tu,huhu...
bila lepas puasa badan naik berkilo2, terutama aku hehehe
ReplyDeleteudang grg tepung tu dia jadi mcm liat2 sikit eh tepung dia? sumpah x sedap weh. kalau rangup (kedai seafood buat mmg terrrbaik) baru lah sedap
ReplyDelete~keMBarAabdi~
ReplyDeleteerm...
tak sedap mane... :(
haritz
samela aku...huhu
yOnnA
yg ni ok-ok jea..
hampesh...
reseki cikgu ...
ReplyDeletetak baik tau ckp mcm tu ...
chekgu..
ReplyDeletenak tnye sikit la..
gambar2 tue cantikkk..
chekgu guna camera ape erk?
pB
ReplyDeletebetol jugak yee...
soriii
@--- Sueanne ----@
pakai digicam biase jee...