Popular posts from this blog
Mereka Adalah Orang Kejam....
Oklah...hari ni pun hujung minggu. Hari rehat bagi kebanyakan dari pekerja biase cam aku dan korang semua kan? Aku sebenarnye menanti minggu depan sebenarnya. Sebab minggu depan kami akan bekerja 7 hari seminggu. Tunggu je laa... Aku nak ucap terima kasih buat cikgu ini dan jejaka suami orang yang baru je menang contest belog aku ini kerana menambahkan beban buat aku. Tak pe laa...kurang 2 ade jugak yang ingat aku kan? Mereka jugak kejam dalam mase yang same. Takpe, ade ubi ada bas... Tag {Numero Uno} 10 perkara tentang orang yg TAG chekguBH beliau adalah seorang wanita yang lebih mude dari chekguBH. beliau juga adalah seorang wanita bertudung. beliau adalah seorang (bakal) graduan yang akan berkonvo dalam mase terdekat nih. beliau adalah seorang bakal guru. beliau mungkin ade kaitan dengan cikgu faris dan cikgu marcella yang jadi pujian ramai orang tu...jeles aku tau...haha beliau adalah pengkomen belog aku yang cukup reflektif; tatkala aku jawab komen dier, ade je yg dikomen ba...
Jaging.
Kenapalah korang takmo percaya...percayalah...plisss... Aku tak bersenam di atas katil saje pagi ni, aku masih bersenam, menegangkan urat jantan otot 2 kendur aku nih... trek joging yang damai... saujana mata memandang... Farmville masih seperti biase, aku dah upah mamat Nepal hangit jage sementelah aku ke padang jaging... Korang tau ke ape jaging tu?? Huhu... Jaging tu, adelah kombinasi jalan+jogging... hehe Sebab aku akan berjoging dan akan berjalan time dah tak berapa nak larat...semput, sengal...ditambah pulak dengan eksos yg tersumbat nih... Mengah siot.. kasut joging Powerku...huhu tak mampu nk beli yang mahal 2 ... Hakikatnye, aku memang bukan athlete, jadi aktiviti fizikal cemni memang aku fail. tapi aku tak putus asa. Kesihatan mesti mau jage...Asyik keje, keje, keje pun tak leh gak kan? Asyik berkebun, berkebun dan berkebun depan laptop pun tak boleh gak... Dok ralit je... Nak jugak sekali sekala kalau kite tengok burung 2 berkicau riang, menghirup udara segar, melihat p...
Astagfirullah... InsyaAllah akan ku doakan... diharap selamat ... aminn... Buat diri Cikgu... harap bersabar...
ReplyDeletesemoga adik cikgu selamat..amin
ReplyDeleteaku doakan semoga adik ko selamat.
ReplyDeletesmoga adik cikgu BH selamat.. amin
ReplyDeleteape citer adik nko skang? dah ok ka?
ReplyDeleteastaghfirullah.. sori to hear bout tht....
ReplyDeletehope everything is ok... *gulp...
huhuhuhuhu...
Semoga adik ko selamat bro..banyak2 bersabar dan berdoa
ReplyDeleteInsyaalh..Tuhan tahu apa yang terbaik. berdoa lah dan tabah lah hadapi ujian dr Dia
ReplyDeletepilunya dengar
ReplyDeletesama-sama kita mendoakan untuk adik cikgu ye
harap dia selamat dan pulih hendaknya
InsyaAllah
innalillahiwainnailaihirojiun...
ReplyDeletesemoga semuanya selamat.. :(
hope everything would be okey
ReplyDeletesemoga Allah menyembuhkannya...amin
ReplyDeleteSemoga beliau selamat....bykkan bersabar dan berdoa....insya Allah
ReplyDeleteSalam...CekguBH caner adik hang? apapun semoga cepat sembuh...
ReplyDeleteSalam ...
ReplyDeleteBagaimana dengan keadaan adik skrg??
Kak pB doakan agar adik C.Bani tidak mengalami kecederaan yang teruk.
Semoga dia cepat sembuh.
C.Bani , tabahkan hati dan kuatkan semangat.
cikgu Bh,
ReplyDeletebykkan bersabar. insyaAllah, kami rakan2 blogger cikgu akan mendoakan adik cikgu selamat..
buat solat hajat cikgu..
salam Cikgu,
ReplyDeleteinnalillahiwainnailaihirojiun... semoga dia selamat dan cepat2 sembuh. tabahkan hati menghadapi musibah ini
Aku terkejut dengar berita ni. Aku doakan adik ko selamat dan cepat sembuh.
ReplyDeleteAdik ipar aku pun pernah kemalangan motor dulu dan masuk hospital sampai dimasukkan besi kat kaki dia. Tapi alhamdulillah sekarang dah pulih spt sediakala.
Banyak bersabar Chekgu.
Semoga Adik CikguBH selamat dan cepat pilih.
ReplyDeleteTabah hadapi dugaan.Kepada Allah kita berserah.
Sabar Cekgu...Saya doakan adik cekgu cepat sembuh.
ReplyDeleteSama2 kiter berdoa ke hadrat Illahi agar segalanya OK je..
Amin..
Lama tak jenguk sini..
Lama x singgah sini, singgah2 ada berita buruk plak..
ReplyDeletePapepun,doakan adik cikgu selamat..
InsyaAllah...
ya rabbi! aku br je baca ni cikgu..aku doakan dr jauh..semoga selamat semuanya :o
ReplyDeleteaku bc entri ko ni pun dlm keadaan mgigil..
smga ko kuat, tenangkan hati Mama ko juga yek..
sabar byk2 bro...aku doakan everything akan selamat and go back as usual...
ReplyDelete**tumpang sedey
doa saya agar cikgu tabah, dan adik cikgu itu selamat di dunia dan akhirat..
ReplyDeleteameennnn
semoga adik ko selamat dan cepat sembuh
ReplyDeletesama2ah kita doakan dia ya
di harapkan cikgu BH berbanyak bersabar dalam menghadapi ujian YANG MAHA ESA ini...semoga adik cikgu BH cepat sembuh...amin
ReplyDelete