Makan, makan, makan...

Asal raye je makan...Asal raye open house...
Asal open house je raye....
Melamtak semua...Semua nak masuk dalam tembolok...:puteh_16:
Semua nak puaskan nafsu syahwat serakah , puaskan selera dek kerana dah sebulan kite berpuase...Hehehe..

Jangan cakap orang, aku pun gitu gak:pandaGeli_30:...Hehehe...
Camne nak menten badan kalau cenggini...
Kang bile buat reunion atau konvo nanti orang dah tak kenal...sebab dah larik shape...hahahaha...


Erm...
Member aku yang baru posting skali ngan aku yang tgh dalam mengandung sekarang ni request...; Cikgu Sue
Katenya bile nak buat reunion dak course aku...
Dan jawapan aku: Tengokla dulu, nanti kite plan simple2...Nanti aku reply balik camne...
Memang nak buat, tapi bukan dalam mase terdekat nih, sebab gaji pun blum dapat lagi..
Dah masuk bulan ke-3 dah nih... :pandaGeli_18:

Kalau En Ubai ade membaca nie, demo kat Kelantan tokse maghi sini ke...
Boleh wat gathering..
Heheh...

Oklaa...Nanti kite follow up balik la ye...

Dan 2 compilation gambar kat bawah ni menunjukkan nafsu makan kami yang disua2 sebab semua berbesar hati nak buat jamuan raya dan open house...
Enjoy Makan...


Adik-beradik abah bertandang ke rumah...dan aku kene jadik chef utk hari itu...Masak simple2 aje...Itu je yang mampu...
Yang aku nak streskan kat sini...PENAT!
Itu aje..

Semoga luka di kaki Mama lekas sembuh...:puteh_21:

Comments

  1. ni la kalau dah raya... sana sini makan kan.. huhu...

    Hermmm dulu saya pernah jaga arwah mak saya... kaki dia luka gak.. baru ada kencing manis.. huhu... cukup rumit nak jaga tu...

    kena slalu cuci letak ubat... huhu

    sabar sabar...


    Adry @ http://www.adrysabry.com

    ReplyDelete
  2. bestnyerrr teringat hari sukan masa sekolah dulu...
    saya lah yang paling rajen ngelatttt hahaha maklumlah kulitku ni dah la sedia itam kang berjemur bak tunggul kayu terbakar lak jadik nyerr hiks!

    ReplyDelete
  3. Adry
    mmg susah nak jage ad, kene byk2 sabar je...
    kene pantang kalau nk cpt baik...

    juelee
    org puan mmg kene jage kulit..
    legam sgt pun xleh..
    nnti org igt anak kel*ng mane laks...heheh...

    ReplyDelete
  4. peliknya baju pasukan senamrobik tu...
    apape pun tahiah la kat sks 24 yer

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood