From Penang with Love...


:bofu_11: Dah sampai!
Alhamdulillah...Tanpa kecederaan yang serius...
Penat lelah wanita gigih ini dah terbukti...

Kengkawan yang lain pun dapat jugak...Cume dah sampai ke postal box ke belum...
Aku punye baru je sampai...Hari ni...Tapi Ahad pun keje gak ke??
Ke semalam??? Tapi hari ni baru aku perasan dalam postal box rumah aku...

:bofu_26: Terima Kasih daun keladi Wanita Gigih 2008...

Sesungguhnya kad itu mmg kiut, comel cam aku, dan sesuatu - sebab custom-made...
Kalau aku mungkin tak sanggup kut...

Kadnye bulih tahan...Comey je...
:bofu_48:


Dan bile aku dapat kad tu, terus aku SMS kat Wanita Gigih itu, dengan nombor telefon yang ditulis, dengan comey jugak dalam tu, sebagai konfirmasi dah sampai kad tu...

Trimas bebanyak ye Wanita Gigih...
Cume aku rase cam malas tak bulih nak reply...
Bulih ke Wanita Gigih??

Ucapan Cik Wanita Gigih ini...

Oklaa...Terima kasih sekali lagi sebab merajinkan diri di bulan rahmat ini untuk buat projek Kad Raya ni...
Sungguh bermakna dan aku tak akan buang, semuanya akan aku simpan dalam peti hati je...
Jiwang!

Korang pula bagaimana?? Dah dapat ke seperti mana yang aku dapat...??

Comments

  1. waa.. bestnya... aku blum dapat lagi.. pas raya kot baru sampai.. hehehe

    Adry @ http://www.adrysabry.com

    ReplyDelete
  2. hehe..kat org ats ni..
    esok lusa sampai la tu..

    tq for publishing :)
    tak pyh la bls. huhu.
    org laki mmg malas tulis kad raya :p

    ReplyDelete
  3. Kak Jie punya sampai sekarang tak sampai²...patutnya jumpa Serendah dulu baru sampai ke Shah Alam....huwaaaa.........

    Tapi tak pa...Kak Jie tahu keikhlasan dia yang cuba mengirimkan kad itu

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood