Lotih laaa...

Hari ni 2nd day of the final exam...
Letihla hari cenggini...
Tido aku tak cukup actually...
Ni pun sekat-sekat tido aku...

Skang ni br je abis paper one Science...
Esok another paper...dan dijangka tougher than this...
Ini pun tadi aku jawab ape yang terlintas je kat pale otak aku nih...
Hopefully kalau tak tepat pun, sippe-sippi mengena, at least ade la sisa-sisa markah utk aku...

Aku nih rajin jugek la meSMS dak-dak klas aku...
Dorg reply balik dok tnye soklan spot...
Spot kebendenyer, kang yang dispot tak kene, naye kene sempot nak jawab soklan...

Malam sebelum nih aku ade la meSMS ngan CheMat tu..
Dah ternyatala panjang lebar, berjela-jela, berkajang-kajang SMS tu...
Aku pun dah berjaya korek ape yg terbuku dibungkam fikiran dier yang sebabkan dier berubah perangai...

Skg nih aku dah taula criter, so....Aku tak boleh nak buat ape...
Just wait and see je....

Oklaa....Kat kesempatan ni just nak ucap A Very Good Luck especially to my fellow Cikgu KPLI of IPTeknik dan khasnye kepada semua KPLI July Intake 07 seluruh negara...
Selamat Berjuang....

******************************************************
p/s Dengar soksek-soksek, posting kitorg dah boleh tau this 11th of June...Entah betul ke tak...
Mane la aku dapat posting agak-agaknye nih.....
Riso gak nih....

Comments

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood