Popular posts from this blog
Mereka Adalah Orang Kejam....
Oklah...hari ni pun hujung minggu. Hari rehat bagi kebanyakan dari pekerja biase cam aku dan korang semua kan? Aku sebenarnye menanti minggu depan sebenarnya. Sebab minggu depan kami akan bekerja 7 hari seminggu. Tunggu je laa... Aku nak ucap terima kasih buat cikgu ini dan jejaka suami orang yang baru je menang contest belog aku ini kerana menambahkan beban buat aku. Tak pe laa...kurang 2 ade jugak yang ingat aku kan? Mereka jugak kejam dalam mase yang same. Takpe, ade ubi ada bas... Tag {Numero Uno} 10 perkara tentang orang yg TAG chekguBH beliau adalah seorang wanita yang lebih mude dari chekguBH. beliau juga adalah seorang wanita bertudung. beliau adalah seorang (bakal) graduan yang akan berkonvo dalam mase terdekat nih. beliau adalah seorang bakal guru. beliau mungkin ade kaitan dengan cikgu faris dan cikgu marcella yang jadi pujian ramai orang tu...jeles aku tau...haha beliau adalah pengkomen belog aku yang cukup reflektif; tatkala aku jawab komen dier, ade je yg dikomen ba...
Jaging.
Kenapalah korang takmo percaya...percayalah...plisss... Aku tak bersenam di atas katil saje pagi ni, aku masih bersenam, menegangkan urat jantan otot 2 kendur aku nih... trek joging yang damai... saujana mata memandang... Farmville masih seperti biase, aku dah upah mamat Nepal hangit jage sementelah aku ke padang jaging... Korang tau ke ape jaging tu?? Huhu... Jaging tu, adelah kombinasi jalan+jogging... hehe Sebab aku akan berjoging dan akan berjalan time dah tak berapa nak larat...semput, sengal...ditambah pulak dengan eksos yg tersumbat nih... Mengah siot.. kasut joging Powerku...huhu tak mampu nk beli yang mahal 2 ... Hakikatnye, aku memang bukan athlete, jadi aktiviti fizikal cemni memang aku fail. tapi aku tak putus asa. Kesihatan mesti mau jage...Asyik keje, keje, keje pun tak leh gak kan? Asyik berkebun, berkebun dan berkebun depan laptop pun tak boleh gak... Dok ralit je... Nak jugak sekali sekala kalau kite tengok burung 2 berkicau riang, menghirup udara segar, melihat p...





comelnye dak dak hang...
ReplyDeletebagos idea korang eh..
byk tol bajet utk wat maskot segala..
kiterorang nie takder dah ar nak wat gitu..
taram ajer...muekekekeke
Huhu...
ReplyDeleteTakler besar bajet..
Peruntukan utk every rumah seratus jer...
Tapi Cikgu-cikgu nih tong2 la duit...
Tapi tak banyak laa...
Ni ader outsource skit2 utk brg2 utk maskot, naseb baik ade Cikgu Haziq...Huhu, bukan nak kipas, tapi memang btui laa...
Nasib baik la ramai cikgu2 wanita yang bdedikasi kat rumah hijau nih, harap cikgu lelaki???
Kem salam je laa...
Aku sian actually sebab asyik cikgu pompuan je yang bertungkuslumus..
Cikgu lelaki yang ade yang brape kerat tu kene rajin2 la sket...
Sori ek Cikgu2 lelaki SKB, bukan semua camtu, yang ade kene mengena je...Sorri terasa...
Hehe...