Painting the Bendera Kejohanan...

One of our sub-contribution before leaving the SK Bangi was the bendera Kejohanan...
Entah macamane Kak Atie boleh nak mintak tolong aku ngecatkan bendera kejohanan...
Letih jugak la nak buat, dan I was really thankful coz I was granted wif understanding frenz...
Thanks to the silent Abg Pyan and Teeny Kecik...
Korang memang memahami aku laaa...
Even keceluporan mulut aku nih menyakitkan hati korang, korang stil nak tolong aku...
Thanks a lot...
Actually this Pyan is more creative than aku, entah ape mimpi kak Atie nak serah tugas nih kat aku..
Lantak jer....Belasah je buat...



Kecik and Pyan in action...


Joke time....


Si tangan mulus Kecik...Bagus dak nih...


Posted by Picasa

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood