New Look of Post Office Section 16....

Hari ni, aku pi la membayar bil-bil rumah eh, bukan membayar, tolong bayar....semua bil2 yang dok berderet dari semua accomodation yang ade kat umah aku laa....
TNB, Syabas, TMnet Streamyx, ape lagi, banyak laaa...
Dan this is my first time pi post office kat seksyen 16 nih sepanjang tahun 2008 nih....
Aku tak terperasan pun perubahan interior pos ofis nih...
Mase memule sampai, fuyyoooo.....
Aku kagum la dengan perubahannya...
Dulu nampak cam cabuk jer, cikai semacam, skang dah lawa...
Klien pun seronok je dok dalam tu lelame....
Perubahannya memang drastik dan aku suke sgt...
Huhu...


A view from outside the premise....


Ni tempat ambik nombor, yang separated dari tempat menunggu giliran...


Bro sangap nih tengah dok tunggu giliran...Ni musti syok la nih dok tempat aircond yang lawa cenggitu...


Ni clerk yang bertugas...Cik nih dah lame agaknye keje kat sini..Aku agak tak kahwin lagi laa...(kot!)
Ni pun aku paparazzi je snap gambar dier....
Dier tak prasan kot...
Kiut kan dier nih...???Huhuh....
Namenye Ezatul Emrah...Kalau tak silap laa...
Umur lebih kurang aku kot...
Mintak nombor tepon boley???

Aku sempat la ber-bordek (borak pendek) ngan Eza nih...(cess, macam btul org panggey dier Eza)
Sementara dier menajalankan tugas mengiran dan key-in my payment of the bills, dier layan la aku...
AKu tanye dah berapa lame renovate the premise, and dier jawab dari bulan Januari aritu...
Dah lame la jugek direnovate.....Ingat baru 2-3 hari ker...
Sebab aku baru je perasan...
Tu la, musti aku tak slalu kuar dari tempurung nih, tu la perubahan kat luar aku tatau...
Huhu...

Okla, babai Eza....Hiks...
Lepas setel urusan di pos ofis aku pi Pandamaran Klang and Shaw Centerpoint pi service the PC...
Ade problem skit dengan network cardnye....
Dah alang-alang pi hantar, aku tanye brape cas for adding DVD burner, RM 95 jer...
And aku terus setuju jer...
Sebab susah kalau takde DVD Burner aka DVD Drive ni, sebab sekarang nih org dah tak main VCD or CD nih, sume main DVD jer...
Esok kot siap...

Huwaa...Ngantuk nih...Cam nak tido je petang nih....
DVD Rambo 4 and Vacancy baru je beli...
Tengokla bile nak layan..Buang mase, keje malas nak buat...
Posted by Picasa

Comments

  1. cewah....
    ko jual mnyak laku x..
    aku ingt si eza 2 rabun kot g lyn ko..eheh

    ReplyDelete
  2. aku ngn eza takde ape2 laa...
    It's just a profesional matter..
    Nothing much...cewah..!
    Ahaks..
    Eza tu memang baik..
    Lagipun dier tgh ngantuk masetuh, tu yang aku tanye tu, nak ilangkan ngantuk dier...
    Ahaks!

    ReplyDelete
  3. Comel eza tu..aku suka bayo bil kt situ walaupun ada mybank2u..hehe....

    ReplyDelete
  4. eza ni dh slamat jd istri org ptg td... :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood