Tagged...Got it from Izza

Ni nak menjawab Tag by Izza ....
Malas tapi dah ade yang mengetag, kite jawab je laaa...

8 Random Facts bout me???
Banyak tu...
Layann jea...

1. Aku adalah anak kepada Hj Hassim dan Hajah Hamsatun, anak ke-2 dari 4 org saudara lelaki...Bersaiz comey, tapi M still muat utk aku...Hahaha...

2. Aku biase je kot, tapi mulut aku celupor skit aka Outspoken laaa...Jadik, kengkawan yang berada di sekeliling aku nih jenis yang penyabar dan telinga tebal skit...kene tahan ngan mulut longkang aku...Hahahaha...

3. Aku berbintang Scorpio, lahir pada tahun Khinzir (ikut kalendar Cina), tahun 1983, skg nih berumur hampir2 25 tahun....Entah bile nak kawen tatau lagik....

4. Aku memang btui2 lagi solo...Tak pernah kapel2 nih...Perasaan berkapel tu tak pernah aku rase...Sian kat aku nih....Kawan2 perempuan je yang ramai...Solo tu memang dlm ertikata yang sebenar laaa...Camne nak describe ek???Entah ler...Yg penting aku solo, singlemingle la skg nih...

5. Aku ni seorang yang natural show-off...Tapi tak selalu laa...Dan aku selalu rase yang aku kene buat yang terbaik...Kalau nak bersaing tu, memang aku la org yang takmao melepaskan peluang nak menang jer...Kalau ckp pun nak menang jugak...Haahhahahaha...Lotih jugak!!!

6. Aku agak fussy dlm memilih teman hidup...Bukan ape, bile dah dapat tak akan cari yang lain...InsyaAllah...I'm a one "women" man ok.....???!!!Tu pasal la aku tak jejumpe lagi smpai skg nih....

7. Saiz kaki aku agak kecik laa..And the thingla yang jadik bahan lawak memember aku yang dulu...
Agak2 saiz kasut aku braper???Actually saiz 7 jer....Siout btui....
So, nak atasi masalah kaki aku yang nampak kecik nih, aku carik le kasut yang agak tirus kat depanye...So, kaki aku takla nampak pendek sangat...Hahahaha

8. Kalau makan, aku nih hantu cili...Memang kaki pedas...Baka org Melaka dr Abah kot yang buat aku nih hantu cili....Sampai berasap telinga tu baru besh....Baru ader ummph kalau makan...
Kalau makan kat kedai makan tak pernahnye yang buat pedas macam yang aku nak....Except kalau makan tomyam laa....

Cukup dah 8....Nak tambah lagik pon bulih...Tapi takpe laa....

Izza, aku dah jwb nih...Hopefully ko puas ati laaa....
Hahaha...

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood