Semakin Gembira!

Agak lame tak update...
Bz satu, Malas pun satu...
Dah tu sumber internet memang la susah nak capai skg nih..
Aku pun dah dok kat area Desa Mahkota yang memang terlalu sunyi di kala malamnye...
Kitorg yang mmg semulajadi maleh nak masak nih sesenang hati je idupkan enjin pi melantak kat kedai Makan Kresik Corner...
Haha...Tiap² malam dok melantak kat saner...
Kitorg gilir² jadik drebar...
Sekarang ni sedar xsedar dah masuk minggu ke-3...dah abis pun 3 minggu kat SKBangi nih...
Memula memangla rase cam penyiksaan sesangat nak buat lesson plan ngan teaching aids nyer...
Tapi skrg nih aku semakin seronok, joyful, happy dan approdisiastic (btui ke eja nih)...dengan keje² cekgu nih...
Entah la, feeling tu mmg tak dapat aku nak describe...
Hari², waktu yang same, 1230 tghari dah tercongok kat skoool...
It's time to meet the children...
Erm...Budak² ni bese la sume nakal²...
Dah namepun budak...
Lepas tu even depa nih ader spesis yang sebok nak ckp mase kite tgh ckp kat depan...
Bisingnye lagik...Pening pale...
Tapi semalam dak 3Jupiter lain sket...
Diorg tak degil cam bese...
Aku semakin suke ngan dorg...
Dorg (maybe) semakin suke ngan aku...
Sebab aku suke ajar dorg nyanyi² before start lesson..
Cekgu muzik dorg pun tak mcm aku...
Housemet aku dok la gelar aku nih...
AMBITIOUS....
Not that bad laaa...
Ok what being sooooooo....Ambitious....
Aku suke..Aku suke...Lantak korg nak ckp ape...
Hahahahahaha
Satu lagi yang aku cm suke sgt mase 1st time meeting Scout kat skola tuh...
Dak² kalau main² nih suke la sesangat...
Besh sesangat lepas aku ajar dorg TEPUK PENGAKAP tu...
Memang jadik siulan la pastu...
Aku pun secara tak langsung popular laaa...
Hahahaha...
Aku suke...Aku suke....
Dak² ni memang suke pas ape² kat aku...
Aku pulak memang pasrah je terima...
Tapi aku tak kisah laa...
Sebab dapat bagi sesuatu kat dorg nih dah cukup mengheppikan aku....
Lagu nursery rhymes yang aku ajar dlm klas English aku tu pun dok jadik siulan dorg dah cukup seronok....
Seronok...Seronok....dan seronok...
Minggu mendatang pasti akan lebih seronok...
Jumpe lagi...
InsyaAllah...
*****************************************************
Dah 2minggu tak balik; Mama dah call...
Hahaha....
Rindula tu...Kalau aku takde umah aku sunyi, aku ckp ko!!!

Comments

  1. dlu time skolah cite2 nk jd cekgu...malas sgt kot


    aku da kne smpahan cikgu math kot....

    ReplyDelete
  2. tumpang tanye.. tumpang lalu.. cikgu ade lencana skbangi tak?? nak.. bolehkan... anta kat emel sayep tau.. nur_aku@hotmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood