Tinggallah Sayang Tinggallah Pujaan...

Hari ni aku pergi dan meninggalkan segala kenangan yang aku ukir selama hampir 2 bulan aku di Penang...
Sebelum pemergian aku dari Penang, aku sempat jumpe dengan Kamini in case to settle this kind of penalty for not completing the course...
At last, I have to pay RM2800 for course that's i've taken at PSDC....
Banyak tuh...Tapi aku cam malas jer nak settlekan dengan KEMENTERIAN KEWANGAN....
Nak bayar boleh secara installment 3 bulan....

Abah aku yang kene bayar gak nanti...
Arrr....Camaner ek???

Lupekan sementara pasal bende nih....
Nak bersecerita pengalaman aku...maybe the 1st experience driving alone for this such long journey....
Naik sakit tulang belakang aku driving siang tadi....
Bertolak dari PSDC lebih kurang 10 lebih dan sampai Shah Alam dekat2 3 setengah....
Sebelum bertolak pulang, lepas aku bis farewell for the last time dengan classmate aku,
aku sempat SMS kat diorang sumer the last SMS before I left Penang...
Yang aku agak terkilan sebab tak dapat nak bid farewell kat 2 gurls yang agak kamceng ngan Klik aku kat dalam klas...Iema and Del...
You two girls were really kind and sweet for me...
SO sorry coz I can't stay for long....


Thanks for the nice choc cakes Del...
Lain kali hang buat lagi naa...
huhu....Entah bile lagi nak jumpe ek???
Jangan sedih2 sebab kalau ada umur, ada jodoh kite jumpe lagi ok???

Sebelum tu aku singgah PSDC nak jumpe dak Kamini nak discusskan pasai payment penalti tu...
Bende tu dah bertangguh2 actually, janji Isnin (today) dier nak bagi surat penalti tapi tak jadi gak...
Badge yang aku nak simpan jadikan kenangan tu tak siap lagi...
Ko ni memang Dasar "K**in*....laaa....
And in the end she promised she will post it to me...
Jangan ko lupe sudeehh ye Kamini....

Berbalik kepada cerita aku tinggal Penang pagi tadi dengan 1001 kenangan suka dan duka, senyum tawa, pahit dan manis...
Segala kenangan yang aku dapat di PSDC akan menjadi kenangan terindah dalam hidup aku...

Pada Insan yang bergelar "I".....Video klip nih aku tujukan khas untuk ko....
Semoga ko akan terus berbahagia.....
Aku tau Kita Punya Persamaan, tapi mungkin Aku Bukan Untukmu walau kau Terlalu Cinta...
Wahwah...Jiwang nak mamp** aku nih...
Layan...


Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood