So Embarrassing....

My last day in PSDC was really an embarassing one...
Malunyer tak hingat....
First few half of the last class is ok...
Lepas tu jer, sumthing came in my mind after the break...
Ayyoo...macam2 aku fikir so suddenly pasai that is my last day in PSDC...

Actually aku dah melalak sorang2 semalam...
Sungguh tak macho...tapi nasib baik orang tak nampak...
Kalau tak hancus macho aku...

Takde maknernyer nak kontrol macho sebab segala2nyer dah terkantoi pasai aku nih memang kaki penyedih...
Mulut jahat tak hingatt tapi kalau pasal bende2 yang quit touching nih memang cepat sangat tersentuh...
Jadi, itulaa yang jadik hari nih at the end of the class...


Airmata yang aku tahan dan takung akhirnya jatuh berderai cam air hujan...
Malu tak hingat kat member2 especially gurls....
Yang kat member2 boys poun lagila aku malu...
Dah tu trainer kami yang sungguhla baik hati, CK Sia turut menjadi saksi pada kehancuran kemachoan aku...
Dabel-trabel punyer malu...

habis tu, datang MaryAnn suh pi toilet cover skit....
Lagila aku segan-megan... Dah pi toilet, tak reda2 gak...
Lame gak aku bertapa dalam toilet....
Macam2 cara aku pakai nak reda hujan yang tgh turun lebatt nak mampus nih...

Budus btui la...
Yang aku emmo sangat apsai...
Tak reti nak kontrol ker....

Tapi itula aku...
Nak kontrol akhirnya out of control...
Lagi2 kalau someone tanye pasal bende2 yang menjadi subjek utama aku terpaksa tinggalkan PSDC nih...
Mase tu la ayak mate aku nih bak kate tak tertanggung lagi...
Hancorr macho aku....

And biler dah reda kejap kesedihan aku yang iyer2 sangat cam mati anak jer,
Aku masuk kelas kunun2 nak pure2 sambung klas....
Tapi everythings were ruined sebab pembawakan aku nih berterusan...
Sampaila kol 5 biler klas supply chain tamat,
So, suddenly dak Hisham bagi speech pasai aku dah nak pi...

Dah tu suh aku bagi speech...
Mampus aku speechless dengan deraian airmata yang dah hilang "jantannyer"...
Natang sungguh...tapi aku tau diorang semua pun turut rasa apa yang aku rase...
Dah perasaan sedih aku nih mengatasi segalanya sampailah aku tak boleh nak cakap satu patah haram pun...
Nak speech mende...

Dan sebagai tanda hati, diorang bagi card and present...
Thank you very much...(tapi aku cume dapat cakap dalam hati jer...pasai kesedihan aku nih mengatasi segalanyer)...
Matilah ko tak macho lagi....

Dan at the end of the day...aku boleh kategorikan hari ni sebagai The Saddest Day in my entire life...So far...
Yang penting, macho ku tiada lagi...
haha...

Specially for all my nice, sweet, and kind fellas, all these memories were such a sweet dream of mine forever...
Aku tatau nak cakap aper, tatau nak ekspresikan camaner...
Tapi aku tau, Aku Sayang Kalian semua...

Aku akan pergi meninggalkan bumi mutiara nih maybe next Monday morning...
Dan kalau ada jodoh, kita jumpa lagi...


Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood