i have no idea at all....

Bukan ape, aku dah slalu dan terbiase masuk asrama nih...Bukan aku tak biase masuk hostel dan yang jadik masalah sekarang ialah...
Sebab aku takder aper2 hint pon dari pusat latihan IPTeknik tu...
Aku tetibe jadi blurr semacam...


Bukan aku tak biase, even aku ader rough idea pasal ape nak bawak...
Tapi in details memang tak ade, ape nak pakai mase registration, ape nak buat, pasal bilik ker, disiplin ker and sumer bende berkaitan...
La nih pun aku tak abis packing lagi, bertangguh2...
Dari hari Khamis aritu, sampai la nih....
Procrastinating btol la aku nih....
I Hate Procrastinate!!!


Erm...
Ape nak bawak nih...
Dok asyik memikir pasal KPLI nih bermula pasai saper nak jadi penjamin, saper nak jadik saksi, dah bende2 remeh gitu yang kadang2 memeningkan....
Bukan nak merungut tapi kadang2 aku boleh jadik give-up things out!!!
Tapi for the sake of my own FUTURE...
aku kene la banyak bersabar, sebab bukan senang nak jadi senang...
Pas ni aku nak pi gunting rambut sebab rimas nak mampus rambut tebal yang tak panjang cam aku nih....


Lepas nih musti aku terpikir2 apela yang akan aku hadapi pasni lepas masuk KPLI...
Penuh tande tanya tapi itulah dier...
Kita merancang tapi tuhan menentukan....

Chiow!

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood