Hisham's Got It Too..

Lepas semalam yang penuh dengan kesedihan...
Aku tak akan mungkin dapat lupekan ape yang dah berlaku...
Memalukan diri sendiri dengan mengorbankan kejantanan melalak cam dak pompuan...
Malu giler....

Tapi tak kisah ler as long as i was genuine...
Genuine la kunun...ker ko nih memang kaki melalak...
Tapi yang penting aku bukan made-up feeling laaa...
Memang itu tulus dalam hati aku...
Rase bersalah pada roomate ngan classmate membuak2 dalam benak fikiran aku...

Si Sean siap buleh bagi aku message thru SMS nasihat kat aku...
Tapi memang btui la advice dier supaya aku nih be cautious wiyh every words counted thru this granted mouth...
Aku akan cuba ikut lagi2 aku akan menuju satu lagi perubahan dalam hidup aku...
Kalau takde aral melintang, dan diizinkanNya...
Aku akan bergelar pelajar KPLI selama maybe setahun atau setahun setengah...dunno yet...


Dan kesedihan yang berlaku dalam classmates aku bukan berakhir di situ sajer...
So suddenly, Hisham was the one who SMS me a good plus sad news to me...
Sekarang nih classmate aku remained 16 pax supposedly laaa...

And this morning SMS told me by Hisham...
He got the KPLI too...
Congratulation to Hisham...
Sebab I am not the only one in my class will be the future TEACHER...
But Hisham got it too...
He told me I was the one and first to know the good news in order to share the happiness...

Actually dak Hisham nih maybe in KL or Kelate (dunno) for fetching his fiancee at the airport...
Cuti semester agaknyer...Kalau tak silap dari Sabah...
So, tunangan yang baik pi la menjemput kat KLIA untuk dibawa pulang ke Kelantan...

Pasal KPLI yang so suddenly nih, dier so suddenly or accidentally masukkan nombor IC dalam webpage semakan KPLI Kementerian tu...
Tetibe terkeluar dan...
He got KPLI for Pengajian Pemulihan Khas at Perlis...
Maktab ape tatau...

So meaning that class aku akan remain 15 pax...
Sebab Hisham will be dropped the course as aku jugak...
Jadi, the class will be in sad again sebab Hisham pun ditakdirkan tak berjodoh dengan PSDC...
So, semakin kurang member aku yang tinggal...
The first 4 person from the first original class is remain with Fareez and Jack Kreil...
Aku harap korang teruskan survival korang di PSDC sebab aku percaya ini semua rezeki masing2....

Bende ni semuanya dah tertulis...
InsyaAllah kalau kita berusaha kita akan mencapai apa yang dicita...

Out of topics kejap...
Harini aku dah almost finish packed my belongings...
Penat tak penat sangat berbanding mase aku nak unwrapped mase muler2 datang sini...
Aku dah kumpulkan barang yang nak bawak balik kat satu tempat...
TV Singer kesayangan aku tu pun aku bawak balik gak,
Tak sampai hati nak tinggalkan kat sini...hehehe...
Dan aku akan pergi dari Penang nih dalam beberapa hari...

Oklaa, sehingga di lain blog...
Selamat Beramal....


Comments

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood