:: Announcement ::

Just wanna stressed out about some of my - that so-called "pengakuan" - dalam blog nih...
Bukan aper, mungkin akibat tafsiran kita yang berbeza akibat daripada cara menilai yang berbeza hasil daripada "layer" yang ada dalam diri kita semua...
Mungkin ada yang tersalah faham tentang diri aku yang macam nak sangat jadi orang lain...
Lagi2 pasal entry pasai aku "seperti" teringin sangat nak jadik loveable cam dak "H" tuh...heheh...
Bagi aku bende tu cam luahan jer....
Tak lebih dari tu...
Aku tak pernah nak jadi orang lain...
Sebab aku tak akan pernah berjaya...
Aku adalah aku sekarang...huhu...
Whatever It Is....BaniHassim is Banihassim...
Thanks to all my frens for being such an attentive and alerted bout me...
Keep on reminding me ur advice...
I look forward for it....

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood