Tak Ada TV-ka!

HaaaaaaHHHHHH.....

Bengang sungguh aku hari nih....
Ingat TV aku yang dah agak seasoned tu boleh diperbaiki,
Tapi,
Hampas padi yang kuperolehi....


Si Apek tue tukang repair tv kat bawah tuh bgtau aku maser aku pi menjenguk tanyer kabar TV aku...
Dan tak semena2 si Apek Tuer tu cam nak marah2 aku...
Ape kes!!

Dier bgtau TV aku banyak bende yang rosak...
Beli itu barang yang suspected rosak still takleh fix problem....
Dengan itu, Innalillah TV...
Agaknyer dah sampai ajal ko agaknyer...
Jenama pun Singer....Tahun biler punyer Singer pun aku tatau...

TAKPE SingerKU, Aku Izinkan Mu Pergi....

Si Apek Tuer tu sempat menyumpah lagi...
"Ayyaa...bikin rugi saja...."


Aku tak jawab aper2 laa....
Cumer mintak sorri jer...Aku maner tau aper yang rosak,
Yang aku tau cume hantar je ke kedai ko....
Rugi tu ko punyer pasai laaa...


Dan Mungkin ini masanyer aku nak cari pengganti Siti Singer aku...
Maybe lepas nih akan muncul teman baru dalam hidup aku...
Mungkin NurPanasonic, atau Siti Sony atau Putri Haier....
Tak mustahil Mohd Toshiba kan hadir dalam kamus hidup aku nih...=)

Tatau lagi sebab aku kene pikir dulu pasai poket ni....
Buat maser nih aku cumer raser cam kekosongan sangat biler takder TV dalam bilik...
Raser cam lonely sgt2....

Yang penting lepas ni aku akan kebusanan kat umah...
Dan berharap aku tak akan banyak habiskan maser di rumah...


Salam Takziah buat baby kepada Jan & wife yang kembali kerahmatullah minggu depan akibat jangkitan kuman daripad pembedahan usus...
Semoga pasangan Jan & wife tabah hadapi dugaan Ilahi dan InsyaAllah ada hikmah dan ganjaran menanti kalian di sana...


AL-FATIHAH...

Okehlaa...sehingga di lain blog...Tata!!

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood