Dah Selesai 3 subjects...

Baru jer dua minggu aku di Penang nih, kami dah selesai habiskan 3 subject...
maner taknyer, kelas terlalu intersif dari 9-5 mane la tak cepat habis..

Dan harini aku ader presentation dan dengan POYOnyer aku dah memilih tajuk yang
Aku dah memilih tajuk "Slimming Products : Fantasy Versus Reality
Dengan preparation yang singkat aku pun jadi tak berapa bersedia dan biler sampai masa nak present...HAMPEH!!!
Natang sungguh...dan aku totally tak puas ati dengan performance aku dalam kelas....
Kalau aku boleh la dibagi peluang untuk present lagi sekali memang aku nak sgt laa...

Yang agak kelakar bagi aku semalam masa presentation dan aku akan gelak sorg2 kalau ingat balik presentation tu..
Mase kami present, kami akan dirakam dengan videocam atas sebab nak buat evaluation apa yang kena apa yang tak kena..
Sedikit sebanyak boleh la komen tentang skills yang ada dan takde dalam presentation...
Hisham was the 1st person to present and with so unsure preparation, Hisham redah jer....
Sebab dia baru jer siap presentation tu pukul 4 pagi...
Unlikely me, aku siap presentation slide tu kelmarin and I took a long time how to plan my presentation..
Dan finally hasilnya memang tak puas hati langsung...Nyampes!!!


Yang aku nak cerita nih, masa presentation yang agak kelako dan funny dan hilarious bagi aku...
Sebab kami dirakam dengan videocam tu, aku jadi "Camera-Friendly"....
haha, langsung tak ada eye contact dengan audience...
At first, i didn't noticed that "BAD" habit...
Start perasan masa buat evaluation laa...

Bila rewind and playback aku jadi naik segan tengok muka sendiri...
Dan paling aku tak tahan dan taj boleh tahan ketawa berdekah2 masa tengok reaksi mata aku yang asyik "gile=kamera"....
Haha...Sampai Miss Annie sempat melaser aku "Why are u kept on talking to the camera...Are you somewhat an artist or what ??"....
Aku tak menjawab apa2 pun...
Selalu aku nih kuat interrupt dan menjawab kalau dalam klass dier and dier dah masak sgt dengan perangai aku...

Blushing tak hingat la maser tuh..
Dan disebabkan lack of eye contact dengan audinece, absolutely aku buakan antara presenter yang baik haritu...
Dan presenter terbaik was Shamini...Memang totally teacher-student presentation and we were quite happy with it...
Haha....
Dan bila grading dibuat, aku tak expect nak dapat the best grade...
Tapi Miss Annie bermurah hati nak graded aku as the "triple A's"....
I thanked her...
And not everyone got the same...
But she said that even some of them were not performed and presented well...

She knew that we were worked on it very hard...
Thank God...

Alhamdulillah...
Oklaa...

Kang aku update lagi...

See u then...

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood