Satu Hari yang Dangkal....????

Entahler...Tapi harini aku shud be worked at the office as usual tapi sebab ader bende nak di settlekan berkaitan nak bukak account maybank tuk syarikat ATHREN DAYA RESOURCES© nih...Aku terpaksalaa mengheret diri pi beberapa tempat sebelum sampai ke Maybank Bandar Baru Bangi nak wat account...

Banyak tempat yang aku pi...Tp mostly banyak yang menunggu jer...Tunggu dan tunggu...Memang menghangitkan jer hari aku....Finally tujuan asal nak pi Bank tu tak tercapai...SO kene la pi esok hari nyer....

Hari ni aku banyak habiskan kat ladang lembu>kambing>lembu>kambing....Habis satu badan dah ke"lembu"an dah...Hangit semacam jer....UPM pon aku singgah gak...My fist time entering UPM...Memang spacious giler...banyak sangat kawasan lapang...Nak buat perumahan pun boleh...

Macam2 aku dapat belajar arini...Sumernyer berkaitan ngan farm-breed laa...Kambing, lembu sumer dah dalam tangan...Just name it!!Huhuh....Arini dapat tauler ler camner nak vaccinized(btul ker spelling nih??) lembu...Memang menjerihkan tengok dorg nak inject ubat tuh ke lembu2 nakal tu sumer...sian pon ader...Kambing yang bunting and tunggu maser nak beranak pon ader...sampai dah klaur air ketuban tuh...tapi tak sempat nak jadi bidan sambut kelahiran baby-goat tuh pasal dah nak bertolak ke tempat lain dah...

Dapat call dr PSDC (Penang Skills Development Center) suh pi qualifying test..Hah???Penang lak tuh...Kalu aku nak sok kne confirmkan and kne pi saner luser....Aduiihh...bukan dekat Penang tuh......

Gambar2 banyak nak aku letak tapi tu nantilaa....dah lega2 kang aku update....

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood