Penat!

Dengan pertambahan kerja aku yang agak berlambak2 disebabkan company nakkan payment dari RapidKL yang bertangguh2 tuh...Tido aku pun jadi tak cukup...Banyak masa dihabiskan kat situ....Skg nih pun aku curi2 maser nak update blog...

Banyak lagi story minggu lepas yang aku tak sempat nak update sangat...Herm, ingat nak buat arini, tpi cam tak sempat jer, mata pun cam dah taknak bukak jer...

Takper laa lain kali kite jumpe lagi ek???
For instance I just paste some pics of last week update...ade maser aku update story k???
Maassalamah....
Few keywords of future updates...Soon to come...
  • Sri Pentas, Bandar Utama
  • Studio HotFM
  • ABU di inject!

Jom turu yuk!!!


Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood