Ya Atau Tidak??

Pagi tadi aku seperti sudah membulatkan nekad untuk tak akan pergi ke KPLI...tapi entah apa angin yang meniup aku, aku menjadi berubah hati..

Mungkin mama berdoa memohon kepada ALLAH supaya merubah pendirianku...siapa tahu..Hanya Tuhan yang MAHA TAHU!!!..Masalahnya sekarang aku menjadi berbelah bagi...menjadi seperti ibu ayam yang kehilangan anaknya..

Menjadikan Allah tempat mengadu, aku berdoa semoga Dia membulatkan nekad aku untuk tidak pergi ke KPLI...



AKU BINGUNG BANGET NIH....

Tatkala ini pon dalam benak aku masih terpikir2 seperti orang sasau...Nak mengadu dgn MAMA...ternyata MAMA punya MISI & Agenda tersendiri...PADA kawan2 yang tak seberapa, aku sendiri pun hampir bingung..

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood