O_O WhaT A ReLieF....PArtTwo

Nak sambung citer smlm.....Semalam aku ckurang cover psl citer dak2 nih yang aku pun heppi la dah juper after few months...Agak ramai la ex-KusTeM yang aku juper...Sebab calon aritu mosdt conquered by our student...NOt All but mostly...What A Haapy Feeling Inside...


1St Kustemian I Met:
Mastura...Aku antara dak sesi petang iinterview yang dtg tuk interview tu...aku nunggu kat lobi tuk amik kejadah pas ker mende ntah...taapi lastly aku xamik jer, main redah juak...heheh...

Aku ternampak dak Mas nih muler2 enter lobby NRE tuh...ngan mother dier...Eh, cam knal laks..Getus aku " Eh...!"...."Hazren ek?..." aku pun respon..."Mas ek?Interview sini jugak ker..."
"Samalaa..."

Dak ni aku tgk tak banyak perubahan, and mujurlaa kitorg kenal...Kalau korang ingat kan dakMAs nih sidekick aku maser jd MC tuk FIMAS nyer dinner dulu...aku ni dulu kire top host laa>>>bangge diri lakk!!!...hampeh!!!...


Aku ni x establish jer, kalau establish, dak Syud aka Nurul aka Nurul Syuhada Nurul Ain tu pon kalah ngan aku...Silap2 rancangan Sebalaik Malam Skng nih aku Hosnyer...<<<<---dak ni mmg perasan poyos nak mampos...

Pasal MAs tu kitorg citcat skit tanya perkembangan and ok laaa...

Jue aka Junaidah binti Yunus:
From previous post: Just copi Paste...Sebab nak hilite kan and nak sambung citer...


"...tapi tak semena2 aku juper si Jue berbusana merah jambu dtg dr maner pon aku tatau...ngan sis dier...
"Gi naik atas tingkat 11 register, aku dah gi doh...mung doh gi lum??"
"Herm...ye laahh. tapi ko tak amik pas ker kat bawah nih sebab akau tny pak guard ni dier ckp kena amik ard pass tu"...
Ju diam jer...tapi aku pun tak membantah pi laa naik atas terus gi office Jabatan Taman Laut and register..."

Ju pon masih sama macam dulu...dari segi luaran laa...aku nih jer yang berubah kot...Agaks Kembangs skaliess...Hehehe...Duk umah ngan Mak, Mak Masak Sedap...heheh...

Jue cam dulu gak, muker nampak cam riso jer..tp aku tau dier mme cemtu...Mase tu xborak panjang sgt...Dah juper port karang baru la citer panjang....Tu maser kat ofis Jabatan Laut baru meriah...

ChoaN aka Feisal Yazid :

After entering the door of the MP office, suddenly aku terserempak ngan dak Chon nih...dah tercongok entah berapa lam kat atas sofa menunggu tu pon aku tatau...dah nak berakar kot dier duk kat sini...aku bersalam ala kadar sebab raser pastu leh la borak panjang...dak yang sat next to choan pon cam kenal...Shiapa yaa??

Hasbullah aka Sebbu aka Bullah :

Dak ni yang duk sebelah dak Choan nih...Lagi laa, muker toyerr habis..ingat dier dtg interview, rupe2nyer dier tunggu Nasir...Ermm...Letih menunggu la tuh...Memang dah tido baring kat situ dah dak Sebbu nih...aku salam2 kejap and pi register dulu...kang leh la borak panjang...Nasir maner??Alaa, NAsir yang dak Jue admire habis2 tu...Nasir dak ganu aka NAsir Losong..hehe...Sori Jue !Hurmph Pecah Lobang...!!!


Pastu barulaa dak2 lain yang interview dtg masuk satu-per-satu...mostly memang dak perempuan and kitorang pon berkenal2 laa dulu...Even not all of us is known each other...Doesn't matter all kitorang start la borak2 kat ruang sofa menunggu kat luar tu sampai laa dipanggil masuk bilik menunggu...

Banyak jugakla update yang aku dapat dari frens sumer...aku pon mengupdatekan diri aku kat diorang...bertukar2 update...bertanye kabar and bertukar2 cerita...Seronok ya amatss...sebab dengan berborak2 ngan dak2 nih nervous level ni boleh diturunkan...kurangla gemuruh interview..Ye dak???

Choan skng dah jd Exec. kat company aper nath...nt really sure tapi yang aku dgr cam WWF...Sounds like that tapi tak kisah laa...dah itu rezki Allah tuk choan sebab dier still cam dulu...slumber but limber...ye ker??OPo2laaa...dah dekat 1 1/2 tahun dier keje...gaji musti masyuk tuh...Ingat dier gi interview tpi outfit tgh slumber jer...Rupe2nyer dier meneman jer buah hati dier...sape lagi dak Norm laa...

Norm aka Normah Said :

Dak Norm nih dulu maser study dulu...org panggey dier macam2...tapi skang aku tgk dak nih dah lain skit laaa..Mungkin semakin matang kot and mungkin terasa aura2 nak jadi istri and sooner future wife kot...heheh...People's change rite???

Dier pon attend interview gak and dier sessi pagi...Tu pon blom habis lagi...so kitorng start lambat laa...and it should be started at 2pm...

Dak ni ader laa bocor2 soklan tuk interview, and kitorang pon xmelepaskan peluang and dari situ persediaan kita maybe lebih baik...terpulang la nak grab ker tak...

Si norm ni kalau ikut citer hubby dier, maybe bulan 4 niak bertunang..and aku harap jadilaaa..Kan?dah lame sgt mika due nih bercinta..takut nanti cinte tu sirna...susah gak hang kan???Elok2 la cepat2...sebab chon pon dah dpt keje best kan...

Nak glemer pi la interview Cari Menantu Musim ke-2 nanti...4sure ko jd pasangan paling meletop2 laa...Iye dak???heheh....


Banyak dah beta nulih nih...ader kej nak wat...kalau ader maser beta sambung lagik naa???Beta keluor dulu naa??Naa??

Okieslaa...Smuga kita diberkati dan dirahmati Allah Sepanjang Masa...Semoga kita sumer dilimpahi kasih-sayang Allah sokmo deh!!!


Maassalamah....

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood