Get Well SOon....

My Mama ; Jumaat lepas aku and my Mama were visited my neighbour's son at DEMC (Darul Ehsan Medical Center) located at near the Masalam Plaza tu...tak jauh la dr umah aku...

Pi saner pon melawat anak Kak Lis yang aku dah anggap cam akak aku sendri...almaklumlaa aku nih sibling sumer hero2 aka jantan2 belaker...Ner der kakak or sister....

Mak aku pon dah treat Kak Lis ni cam anak dier sendri...Selalu hantar lauk, bagi juadaha kalu bulan poser...Being so nice of her, mak aku pon suker la kalu org tu baik ngan dier...No Hal-laahh kalau setakat bertuko2 juadah nih...Kitorg pi DEMC tu dlm kol 3.30 ptg...and ended up at 6 pm...

Balik pon pasal nak ikut tgk drama bersiri dak Pompuan comey Si Nabila yang comel banget tuh...

DI WAKTU SEHAAT, INGATLAH PADA ALLAH...DI WAKTU SAAKIITT INGATLAH PADA ALLAHH...lalalalala....

Memang catchy tull lagu tuh...Cerita Indon cam bese la...Nisbah kelogikannya mengatasi kuasa peri2 nya dengan nisbah 1:10....lagi byk xlogik dr logiknyaa...Polis INdon lak seems like soo idiot...Dalam drama tu jer laa...Yang jahat akan sentiasa menang sampaila in the end...Skang nih pon dah nak abis dah drama tu...Tapi jgn riso, dak Nabila sama Arini & Aji Darmawan akan kembali dengan MUTIARA HATI 2...

Membebel lak aku nih...Berbalik ke balik pulau..eh, pasal citer dak Lis td..Kak Lis ni nyer anak comey, umur dalam 4tawon lebey...Tapi manja ya amatzz...Sebab the only son...(psst...Kak Lis, biler nak tambah production???ahaks...Syahmi tu dah nak besar dah...biler lagi)...Dak Haziq Syahmi kene penyakit bisul yang agak severe and need to be operationed...tu yang sampi kne masuk wad tuh...Kene wat operasi untuk diamputasi(ckp stail endon sket , pengaruh Drama Indon la nih)...Sebabnyer kulit dak nih memang hypersensitive...Tak leh kene kotor2 sket, kalau ken senang nak kene jangkitan...Main causes: kulit yang halus dan maybe nipis sebab Dak Syahmi nih putih melepak aka gebus sggt...

Anak putih yang gebus and sihat mungkin idaman setiap ibu kat malaysia nih...Ye ker???(personal opinion kot...) sebab bagi aku kalu org tuh tak lawa pon tp klau putih gebuss...memang nmpk cantik...Tak cayaer pandang kelioling ko...yg putih ker yang sawo matang cam kulit beta nih yang lagi cantek...MAno2 laa Jang!!!

Yang aku nk smpaikan kat sini, kalau Ibu2 pregnant mengandung kat luar saner yang selalu ikut petua org2 tuer yang kalu nak anak kulit putih melepak aka gebus, byk2 la minum air soya...nanti kulit anak putih...Tatau la betul ker taks...Kalau mak and ayah dah kelabu asap je ghopernyer...Camner anak nak terang bulan kan???Hermmm...tu sumer "keje" Allah...Yang penting sihat, sudehh!!!Ye tak ibu2 yang pregnant di luar sana???

Aku ckp cenggini pasal Doktor Shahab ader tny Kak Lis pasal maser ngandungkn Syahmi ni ader tak slalu amalkan minum soya ker...Maybe itu penyebab kulit dak syahmi ni agak hypersensitive and senang nak keene penyakit...Yang dak Syahmi ni kene bisul, tapi yang severe la, kene dioperasi...SO, pada bakal2 ibu2, saves the best for the best kay???AKu ni membebel cam pakar ibu2 hamil laks...Ahakss...Awekss pon tadak lagi...Poyo nak M**pu*....



Anyway, kami sekeluarga mendoakan dak Syahmi ni cepat sembuh and membesar lebih sihat dan kuat...Anda minum Milo jadi sihat dan Kuat...

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood