Deko Bersama Eric!!


Casa Impian kini bernama dan berwajah baru...Dulu Casa Impian, sekarang Deko bersama Eric...Hahaha....Ni cam best jer...Dengan lebih hadiah dan penaja yang lebih banyak..Memang membuatkan aku pun takmo terlepas peluang untuk turut serta dalamn ujibakat DBE nih...


So, aku pon bersiap-siaga nak impress jury hari audition tu..Dengan make-over yang bernilai hampir RM50K, sape taknak wehhh???!!!!....Aku pon Insyaallah akan pi audition kat One Utama esok...Maybe aku pi sorg kot....InsyaAllah kalau ada rezeki dapat laa...Memang la ada harapan nak menang sangat, tapi tu sumer di tangan Tuhan, kita hanya merancang dengan berusaha..Pokok pangkalnya kita berusaha selebihnya serahkan di tangan Tuhan...


Aku dah agak lama tak update blog nih...Maybe busy skit, tapi rasa malas tu mengatasi segala-galanya....Big SmileUntuk audition esok, doa-in aku ye....Kalau ader maser aku update lagi...




Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood