Congratz...Finally It's a Baby Boy!!!


First and foremost aku nak congratz kat abang aku and wife sebab dah berjaya dapat cicit pertama dalam keluarga Haji Salleh dan cicit ke-beraper ntah aku tak hingat kalau sebelah Mama....Baby tu lahir tanggal pagi tadi dalam kol 8 pagi, 8 April 2007...details yang lain kene la tanyer nanti...


Disebabkan Kak Imah (akak ipar aku) bersalin kat Raub, so aku tak leh nak attachkan gambar baby tu kat sini...aku kene pi tgk baby tu kt Raub ngan parent aku, tapi tak confirm lagi nak pi biler...Namer babyboy tuh macam yang kau pernah gtau ler....pasal baby boy, nama yang diorg dah pilih...


Nabil Waie bin Nor Hafez...


Kak Imah memang nak sgt anak dorg tuh lahir kat Pahang, memang timing baeekk punyer, sampai Pahang jer cam tau2 jer dak tuh nak kuar...Sebab sebelum nih Kak Imah dah dok umah aku nih seminggu lebih, tapi takder tanda2 pon nak beranak...Kak Imah duk sini pasal manerla tau jadi aper2 ker tgh malam, lagipun abang aku kje malam...


Erm...okla tuh...nak update byk2 pon tak byk yang aku leh tulis tapi...kite tunggu dah lihat ler mirip saper dak tuh...Kalau ikut criter Abg aku mata cam dier, tak braper nak bulat (sepet) tapi hidung cam mak dier....



Aper2 pun, kiter tgkla nanti...Sehingga di lain blog...SeeYaaa...!!

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood