Sampai hati ko, Cikgu Lilies...grrr...

Erm, actually aku pun tengah writer's block nih, tatau nak sok-sek ape kat sini...
Jadi, aku jawab utang tag je laa...By Cikgu Lilies itu, masalahnye tag ini dah lame, dah pernah aku jawab dulu..tak caye, klik sini...

Jadi takmola aku tambahkan sengsara mereka yang pernah dan akan ditaggnye..
huhuuu, baikkan aku??
Okla, terus kepada soalan...

1. Anda rasa anda hot?
Hot sangat...lebih2 selepas berketiadaan rambut ni aka botak...
Tak caye cube bace pengalaman aku nih...Dari kerana senyum...hehe

2. Upload gambar kegemaran anda..

Piala Raja Muda 2008


3. Kenapa anda suka gambar ini?
Sebab aku berpeluang memegang baju Bos Besar kementerian aku...
Ade sape2 pernah buat cenggini kat dier?? Huhu

4. Bila kali terakhir makan pizza?
Erm, nape tanye makan piza...
Nape tak makan benda lain, cam risotto ke, st. jacques ke, sirip ikan yu ke...
erm, piza dah lame tak makan!
geram...dan ngidam jugak kut...

5. Lagu terakhir yang anda dengar ?
Lagu tema slot Akasia, Matahari; Coba by Faizal Tahir.



6. Apakah yang sedang anda lakukan selain daripada selesaikan tag ini ?

Sedang dok mikir entry yang sesuai nak dimasukkan, tengah korek idung dan tengah pikir kerja sekolah yang belum setel lagi...
keje, kije, keroje....


7. Tag lagi 6 orang dengan hati terbuka tanpa rasa kekesalan sila lakukan homework yer......
erm, nk pinjam ayat en_me itteww laa..

Bukan hidup en_BH untuk menyusahkan orang gitteww...


8. Sape no.1 kepada anda ?
Takde..

9. Orang no.3 ada hubungan dengan sesiapa ?
Illleek!

10. Kata sesuatu berkenaan dengan orang no. 5 ?
Ammma!

11. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4 ?
No One...

12. Siapakah orang no. 2 ?
Tiada yang kedua...

13. Bagi pesanan anda pada orang no. 6 ?

Berpesan2lah kepada kebenaran, jua berpesan pada kesabaran....
Al-Asr

Dah! Selesai...
Oke??

Erm, sape lagi yang ade tagg aku...ade lagik sorg, tapi aku lupe arr...
takkan aku nk korek2 balik entry korang satu2, mati laa...
Kalau ade gi tau aku yea...
oke??
Jangan lupe contest aku yang semakin hampir menemui pemenangnya nih...
Oke???

Berapa banyak oke daa....


36 Superb Comments!:

  1. lebar senyum dato' hisyam tu masa chekgu sematkan bunga kat dada dia.. hehee..

    tunjuk lah gambar chekgu yang dah botak tu.. boleh la akak nilaikan dari 1 - 10.. berapa bintang nak kasik heheee..

    ReplyDelete
  2. Neeza Shahril
    datuk kan mmg suke senyum...
    udah macam kerang pun ye gak..hehe

    erm, saya tak kondifen ar nk tayang gambar berimej baru nih...malu laa...
    haha

    ReplyDelete
  3. wah..nmpk muda belia cikgu BH time tu.. hehe! haa.. jgn lupa ye tag tu cikgu ye..

    ReplyDelete
  4. NuR
    waaa..mmg mude belia pun aku...haha
    owh, cikgu la yg tag aku kan...
    akan menyusul kemudian...
    insyaAllah...

    ReplyDelete
  5. amboi.. pantang dipuji.. hikhik! ok..i'm waiting...

    ReplyDelete
  6. NuR
    takde laa...saje je...
    umur takde mude lagi pun...
    dah lebih suku abad dah..huhu

    ReplyDelete
  7. perghhh.. saspen gilerr me tengok bos besar kementerian chekgu tewwww.. ooops, namerr me pong ko sebut2 one uoolsss.. uhuhu

    ReplyDelete
  8. en_me
    me kan idola aku and fofuler gittew...
    volley kanns pinjam kate2 me tu???

    ReplyDelete
  9. ~Cinta Cukulet~
    ape nak buat...kene laa...
    kang ckp kite tak setia pada yg satu lak...
    haha

    ReplyDelete
  10. perghhhh gambar kegemaran tu eh ? hehe cool :)

    ReplyDelete
  11. best siot siap leh tangkap gambar dgn org kenamaan...

    ReplyDelete
  12. ngah korek idung pun bagitau ek... hahahaha

    ReplyDelete
  13. KNizam
    COOL ke cold??
    huhu

    al-hussaini
    okela,kenangan...

    Adry
    haha, aku kan jujur...

    ReplyDelete
  14. fuyoo...bapak menteri tuuuu...
    mcm mana bole terpilih buat benda tu,bukan selalu bunga2 tu letak awal2 lg ka???

    ReplyDelete
  15. kene buat kat bini "bos" 2 baru puas
    klu kat "bos" je xpuas
    huhu

    ReplyDelete
  16. ~attahrel~
    erm...sebab ape terpilih?? sbb yg lain sume tolak...
    ni kire sematkan rozek mase mule2 sampai laa..
    ketaq jugak la...

    joegrimjow
    huhu...aiyak, ape ni puas2 nih...
    senset2....tuutt...

    ReplyDelete
  17. Ala ko dapat buat sebab ko anak kesayangan madam.. Aku pun confuse dalam byk2 lelaki kat sek tu ko yg jadi pilihan hati madam dah ler baru masuk sek tapi nama ko asyik meniti di bibir madam je sampai kerja tu pun dia sebut nama ko... Ko ada mandrem dia apa yek? Tak pun calon nak buat menantu ni... OOO patut ler tak nak dekat mek na rupanya nak jd menantu madam... Cik Lin kita dapat rahsia baru!!!!!

    ReplyDelete
  18. atu lagi ada lagu coba tu tak? Nak ler

    ReplyDelete
  19. eh.. bukan biasanya pompuan yg tukang lekat bunga??? hehehe

    ReplyDelete
  20. apa yg ko dah buat dgn bos besar ko tu...
    macam dok tahan sakit je muka dia tu...
    ko tercocok dada dia eh??
    muehehehehehe

    ReplyDelete
  21. aku pun nak tanya benda yg sama mcm kts. Chekgu - cakap betul2 ko tercucuk dada Dato kan? hehehe

    ReplyDelete
  22. apa kata tukar watak si baju biru penerima bunga si baju putih sematkn....

    gempakkkkkkkkkkkkkkk..........

    ReplyDelete
  23. Hehehehe

    Tembus tak baju pak menteri tu time cikgu pakaikan bunga eh? Dalam hati dia mesti cakap, bebaik na, baju mahal ni.

    apakah???

    ReplyDelete
  24. CIK FARAH
    ko cukup berbulu kan dgn kesenangan aku...
    tak baik ko jeles dgn aku...
    aku tak macam ko yg PAKSA datuk nk posing ngn dier kan??
    haha...

    aku ade lagu coba tu, camne nak bagi ko?? nk gigibiru je ke dari jauh???
    dari penang ke shah alam??
    haha

    Jard The Great
    dorg segan nk sematkan utk datuk...
    datuk kan org laki...huhu

    ku tak sempurna
    aku tak buat ape...percayalah...
    aku dok tahan ketaq je tu...

    Yunus Badawi
    erm, takde...kalau ade, dier diam2 je kut....kene la cover...hehe

    kuIna Jentayutiara
    sapelah aku nih...aku hanya semut merah je...huhu

    e n c h e k || CAMERA™
    aku BULAN POSE je...hiks...

    SRISUFI
    aku dok ketaq time tu...tuhan je la yg tahu...

    ReplyDelete
  25. Kalau aku jadi cikgu tu aku duduk jauh2 sbb dia cakap menyembur huhuhu

    ReplyDelete
  26. cikguBH tak kiss dato' ke pas semat munge??
    hehe..nampak macho skit kiss kat pp..pastu bisik di telinga dato' "i luv u"..hehehe...
    Gurau jerk...tapi siyes muke dato' cam tercucuk jarum didada...:)

    ReplyDelete
  27. haritz
    huhu...
    sib baik dier tak ckp ape2..

    Faris Ibrahim
    aiyak!
    pobondo yg ko merepek nih...
    aku stok muke ketat je mase tuh...
    takde mase nk mikir bende2 yg tak logik...
    ketaq tu...

    ReplyDelete
  28. weh.. kalau ko nak tahu kan bh, aku ler yg gi beli bunga yg ko semat kat bos kita tu...
    kalau tak caya tanya kak norizan.. aku gi berdua ngan dia time tu tau..
    aiceh, tak mau ketinggalan gak aku ni... hehehehe

    ReplyDelete
  29. auwwww tercucukkksss kata si menteri

    muhehehhehe

    ReplyDelete
  30. princess damia
    erm, yg aku tau kak norizan la yg beli...
    mmg besar gile...besar gedabak...
    sib baik baju datuk tebal and keras sket...

    penyapubaru
    lain macam je bunyik auww tu...
    huhu

    ReplyDelete
  31. huyooooooo hishamuddin tuhhh cayalahhh!!!!!!

    ReplyDelete
  32. Wah.. dapat sematkan rozet kat baju Menteri Pelajaran.. Bukan senang dapat peluang tu.. :o :f

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png