Tahniah Zarul Farhana & Jari Manis

Pemenang Contest yang saya anjurkan "berkurun" yang lalu dah ada pemenangnya. Dan saya dah berkesempatan poskan hadiah yang dijanjikan.

Tahniah dan maaf kerana saya amat lambat bertindak. Hehehe.
Harap awak berdua suka dengan hadiah tu.

Saya selalu junjung pepatah melayu ;

" Biar lambat, asalkan selamat "

Apa pun, janji dah ditepati.

Semoga terus mengunjungi dan mengomen di belog humble ini.
Dan sekarang ni sedang berlangsung Contest Tone Plus yang tengah sibuk saya promokan ni.

Yang mana nak cuba nasib, bolehlah cuba menjawab.
Anda bakal memenangi 1 dari 5 simkad Tone Plus berharga RM95.40.

Syaratnya mudah sahaja. Jawab soalan dan anda bersedia untuk bertukar simkad anda sekarang ke Tone Plus.
Itu sahaja.

Selamat mencuba!


Comments

  1. Assalam cikgu Bani...terima kasih atas hadiah tu..dah terima..lama menyepi...sihat tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam....sihat. bz sket dgn aktiviti sekolah yang menyesak....
      huhuhu

      Delete
  2. Cikgu B Hasim..jumpa lagi di udara maya.apa khabar ya..lama tak menyapa ..harap tak lupakan blog Etuza

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood