Aku carikan tempat untukmu....

Masa mula-mula mengumpul, memang takda ruang khas untuk dorang ni. Benda ni walau kecik je, tapi bila dah bertambah je, jadilah banyaknya.

Jadi, kena jadi lebih kreatif la sikit. Aku kutip kotak baju melayu Jakel jenama Aaron Aziz itu dan aku potongkan board tebal tu untuk jadi partition.
Lekatkan sekali dan lekatkan model-model tu semua atas ni dan tutup.
Settle! Dah tak berabuk lagi.

Masih ada ruangan kat atas tu, jadi boleh tambah koleksi lagi! Yeay....
hahaha



Koleksi Abam Besi.
 
Koleksi Batman, Robin & Joker....

Superheroes Marvels ni.... abam Thor dan Abam Wolverine....

Penutup perlulah ada untuk elakkan keperangkapan kehabukan....
Jenuh nak membersih ni oiii...

Lepas siri kunjungan kali ke berapa entah aku ke GM, tetiba berjodoh pulak dengan awek kedai benda Allah ni. Kotak khas untuk display budak-budak kiut ni....
Alhamdulillah.....

Kan nampak molek sikit tuuu??

Senang lah bini aku nak jaga cemni....

Semua dikelaskan ikut jenis je....kan omey tuuu....

Ok. Tu je.
Selamat berhobi!


2 Superb Comments!:

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png