Penyet Lagi.

Hai adik2...!
Ape khabar hari ni? Sihat?
Harapnya begitulah ye.
Hari ni cuma nak show off lawatan kali kedua ke Ayam Penyet (AP).
Kalau cerita sebelum ni; Spot Makan Baru: Ayam Penyet (AP) dengan karenah waitress yang kekwat, air biru yang tumpah dan ayam penyet yang lazat dan gurih, sekarang ni oke sket.

Kami cuba Ayam Pop. Masakan Padang yang aku belum pernah rasa.

lauk "pembasah nasi". takde la kering sgt makan...
Masak Lemak cili api Pucuk Ubi.

ayam penyet sekali lagi.

ayam Pop.
komen: erm, macam ayam goreng biase je. rasenye masin sket. sambalnya pun kureng "kick"...
ayam penyet wins... :)

the dishes.
ayam penyet + ayam pop + masak lemak pucuk ubi + nasi putih
= kenyang
= wareq (bahasa jawa)

Duta kecil Ayam Penyet (lantik sendiri...hehe)
mesranya sang isteri menemani sang suami menjamu selera...hiks....
larikkkk.....

Second visit kami oke sket.Maybe waitress tu dah insaf kut. Dah malas nak terlalu "mesra" dengan customer. Atau maybe dier dah terbace belog aku nih...hahaha
Opo2 laa...

Oke laa....daa...
Salam menjamu selera.
Salam Piala Dunia.
Go Argentina!
:)



Comments

  1. Nampaknya ayam penyet tu mesra pelanggan. Kejap je boleh habis tu.

    ReplyDelete
  2. apsal aku macam tak berapa nak terliur sgt aa.maybe aku takde darah jawa kut.hee

    ReplyDelete
  3. TokNabe
    tau takpe..tapi berkat makan ramai2...cepat kenyang...

    Mr PenyuBiru
    erm, aku pon tak terliur sgt pon.
    bese2 je...huhuhu

    ReplyDelete
  4. Nasiblah aku dah kenyang. Kalau tak kat mana aku nak cari AP tu malam2 ni? huhuhu

    Go Argentina. Viva Argentina!

    ReplyDelete
  5. Yunus Badawi
    hahaha...perut kenyang, jamu mate je pon takpe...
    :)

    kite wat kelab peminat argentina blogger nak? hhuhu

    ReplyDelete
  6. aku tak pernah makan ayam penyet..haha


    ayam pop pun ada?

    pop rock bila nak ada?

    ReplyDelete
  7. n@m@n
    hmm...ayam tak penyet ko pnh makan kut...
    ayam muda??
    ayam tua?? ayam tua sdp buat rendang je...hehehe

    ReplyDelete
  8. ayam penyet mana yg lu pegi ni? waroeng ayam penyet the curve? ke negeri lain? atau kedai lain?

    ReplyDelete
  9. Linglung
    ayam penyet cwgn shah alam ni. kat seksyen 9. dkt2 ngn plaza masalam...

    ReplyDelete
  10. sedap ayam penyet nih...pernah makan kat AP di Bandar Sunway tapi rasanya lebih sedap ayam penyet di Kuching Sarawak...disitulah akak mula kenal ayam penyet...yg mabeles..

    ReplyDelete
  11. secangkir madu merah
    erm...tpi AP ni kire sedap jugak la kan??
    not bad...

    ReplyDelete
  12. Saya suke makan ayam penyet2 , haha . sedap2 ;))

    ReplyDelete
  13. sedapnye.. jahat tau, bt ibu hamil terliur....

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood