Dia Datang...Jeng Jeng Jeng...

Heheh...entry intro cam AA lak...
Jeng3...
Sapekah AA..??:puteh_23:Azwan Ali tu le....Mase dier jadik host rancangan ROC (Rhythm of Champion) kat RTM1 dulu....
:pandaGeli_24:Amboi3...
kalau trademark en me, amvooiii....hehe...

Sudah, sudahlaa...

Straight to the topic...
Sape yg datang...
Bukan calang2 orang nih...

Orang ni datang sekolah aku sempena dengan Piala DYTM Raja Muda Selangor edisi ke 21 ni....
Dierlah mastermind dalam sistem pendidikan negara kita....
Teka laa..
Tekaaa....:pandaGeli_31:Tekaa...laaa.....

Dapat tak???
Oklaa..Cikgu bagi klu sket...

Dier ni tinggi sket dari cikgu, rambut pendek hampir ke botak,
specky, slalu tersenyum...
tapi bukan kerang busyuk arr...


Dapat tak???

Dapat tak ??
:pandaGeli_33:
Satu lagi klu yee....

Dier ni adelah legasi Datuk Onn dulu....
Dan abah dier pernah menjadi Bapa Perpaduan...


Dapat tak??

Kalau tak dapat jugak memang lemah otak laa....heheh...
senang je kan...:pandaGeli_15:

Orang tu adalah....

Tanggal 12 November 2008, tercipta sejarah tersendiri untuk semua warga Sekolah Kebangsaan Seksyen 24, Shah Alam khasnya dan warga Seksyen 24 umumnya apabila kami (para guru dan PIBG) berjaya menganjurkan acara penutup Piala DYTM Raja Muda Selangor edisi ke 21 dengan menjemput dif kehormat iaitu Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussien...

Pelbagai persiapan dilakukan bersempena dengan kedatangan Datuk Seri sejak dari akhir tahun lepas lagik...
Dan itu dan ini...
Jenuh laaa...

Hasilnya, kami berjaya...
Malas nak cerita banyak laa...
Sepanjang setahun tuhm macam2yang berlaku...
Manis, masam, masin, pahit, pedas....
:pandaGeli_35: Ikan masak 3 rase....(????)

Dah lee...Malas nak cite,layan je la gambar2 kat bawah ni ye??
Kalau tak brape nak nampak, klik je gambar, besarla viewnye...
Boley???



Sepanjang hampir 4 jam Datuk Seri kat sekolah kitorang, segalanya berjalan lancar....
Dan Datuk Seri nampak ok je....Lagipun Datuk Seri memang seorang yang warm...
Mesra dengan public, semacam tak de gap....

Jenuh jugakla dier nak melayan orang yang nak amik kesempatan nak bergambar bersama....
Yang pasti, semua orang rase happy mase tuh...

Ucapan Datuk Seri pun agak panjang haritu...Dan ucapannya terhenti tiba2 mase loceng automatik sekolah kol 5 petang berbunyi...
Heheh....


Gambar kat atas nih adalah kompilasi aktiviti Datuk Seri dari mula sampai habis...
Yang penting sekarang semuanya dah habis...

Semua dah jalankan tugas masing2...Bahagian masing2 semuanya berjalan lancar....

Keje aku??? Aku ditugaskan untuk cover pameran, buku program, disiplin dan....
Dan ape???
Nanti la aku citer...
Entri lepas nih...

16 Superb Comments!:

  1. en_me
    pinjam kejap je trademark...hehe...
    kemut la en me nih... :P

    ReplyDelete
  2. 19zim
    tu pasal preparation bagai nak rak...
    huhu..
    pengsan...

    ReplyDelete
  3. bestnyer..biler baca blog cekhu musti teringat kenangan lama masa sekolah dulu..rindu!

    ReplyDelete
  4. owh... ingatkan sapa yang datang td.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. sonotnye dia dapat jumpa menteri pelajaran tu... :))

    ReplyDelete
  6. hahaha
    aku suka tgk muka dato hishamuddin tu weh!!
    muka mcm ada cahaya la
    ensem!!! HAHAHHHA
    gila dah aku ni
    wahh syiokk la hang naa

    tak tangkap gambar ngan die ke :p

    ReplyDelete
  7. hehehe...
    Hishamuddin tu adun kawasan maya..
    salu gak datang jengah org kg...
    tapi maya x pernah dapat peluang jumpa...
    ayah adalah..
    untungnya dapat jumpa semuka2 mcm tu...

    kita yang kecik nie terasa untung... org yg besar tu apa rasanya erk?? ingin plak nak tau...

    ReplyDelete
  8. juelee
    ye ke best??
    org tue mmg la nk sgt jadik budak balik kalau bulih kan???
    heheh...
    maceh ye sudi bace...

    Adry
    org tu la dtg, persediaan bagai nak rak nih ad...

    mOhD^.^rAz
    :D pinjam trademark en me ke???

    Neeza Shahril
    okla kak...
    seronok dan penat....

    xiiinam751
    lorr, akak allergic suke ke tak suke???

    yonna bebot =)
    hang dah angau dah nih yonn..
    same cam member aku yg dokla canang satu kpg bile dpt pose ngn datuk...

    aku xsmpt nk g dekat2 ngn datuk..
    lagipun aku ni pemalu...
    tp dpt chance salam 2-3 kali...
    tahan datuk daripada jatuh, sematkan bunga rozek...
    ok la tu kan??
    hehe...

    μάγά
    ha ke maya??
    adun sembrong ek??
    seronok jupe org bsr nih..xkisahla menteri ke bukan...
    dorg ni ade satu mcm aura yang buat org nak jumpe, salam, tgk muke...

    silap2 bulih angau cam yonna.. :P

    ReplyDelete
  9. amboih ko..
    glemer lar ko!!!!!
    hahahaha...aku tau sbb per ko jadi tukang bubuh itu...
    sbb ko sgt ensem!! macho & sweet!

    ReplyDelete
  10. Heartless Devilish
    Huhu...
    takler...
    aku ni yg paling mude kat skolah tu...
    yg lain dah tuer...ahaks...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png