Biarkan...

Biar hidup sendiri dan selesa membina pahala daripada hidup berdua tetapi menjadi pencetus dosa ke neraka.
Biar hidup seorang dan berenang menuju TUHAN dengan selesa dan bahagia, daripada hidup berdua dan merasakan diri masih menggoda untuk semua.
Biar hidup sendiri dan masih kekal serinya daripada dikelilingi lelaki tetapi telah hilang maruah diri.
Biar lambat bertemu jodoh tetapi tinggi peribadi daripada cepat jodohnya tetapi tidak lama ditinggalkan pergi.
Biar menjadi rama-rama dengan sayapnya yang terang dan indah daripada sang kelkatu yang menerjah api.

Sumber: Krueng.org


Dok aku browse belog aku yang chantek ni, memang ade mutiara kata kat sidebar widget nih, dah aku tertarik nak publish yang nih...
Sedikit-sebanyak mungkin mengenai aku...
Mungkin laa....

Biarkan je....


8 Superb Comments!:

  1. perghhh siap ada pantun la kat atas ni. cool ! hehe :)

    ReplyDelete
  2. hehe, mcm terkena kt diri aku je kata2 ni. btw, thanx for sharing all those words. terobat juga la hatiku, hehehe

    ReplyDelete
  3. KNizam
    cool ke cold Nizam??? :D

    hayad
    Ini sbg kata perangsang dan semangat bagi mereka yg masih solo...
    bersabarlah, ade sesuatu yg menunggu di depan...

    ReplyDelete
  4. Tak pe....
    Pelan-pelan cari....
    moga bertemu yang indah di mta...
    molek budi pekerti...

    ReplyDelete
  5. cantik kata2 tersebut...
    ada maksud yang terselindung...

    ReplyDelete
  6. xiiinam751
    Tu arr kak...
    nak tergesa2 nak kejar ape kan??

    μάγά
    tu la namenye mutiara kata..
    khas buat pembakar semnagat mereka yang masih SOLO

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png