2 Kek dalam Sehari...


2 kek...
2 kek yang sedap dalam sehari...Yummy!

:puteh_19:
Happy BDay Yasmin!
:puteh_2:Semalam hari yang best...Best sebab dapat memuaskan tembolok dengan makanan yang sedap2 belaka...Best jugak sebab semua bende2 ni adalah percuma...

Hehe...:pandaGeli_13:

2 kek yang sedap:
  • 1; dari kedai kek 4 season...Kek coklat yang berintikan blue berry...
  • 2; dari Kak Nawahida yang memang tokey buat kek nih...Kek tiramisu yang lemak berkrim dan berkeju, setanding atau lebih hebat dengan Secret Recipe...
Kek 4 season ni sedap gak, di bawak oleh Mak kepada Yasmin sempena BDay yang 7 nye....Satu kelas dapat rase2...Jadila, sikit same sikit...
Aku sbg Cikgu kelas dak ni, dapatlah sepotong dan titbit....
Sambil makan aku snap le gambar dorg nih....Best jugak kalau sekali skale sambut BDay dalam kelas cemni...

Cume time aku kecik2 dulu Mak Abah aku tak pernah nak buat gini...:puteh_29:Mungkin sebab kekangan kewangan atau budaya yang tak sambut Bday cemni...sedih tapi takpe...
Anak2 aku nanti agaknye nak budayakan ke tak sambut Bday besar2 cemni??
:pandaGeli_11:
Kepada bakal2 suri hatiku, nak budayakan ke??
p/s: Rasenye Bday aku cam makin dekat ni, dah semakin men"tua" aku ni....Suri rumah belum jumpe2 lagi....Hadiah pun musti xde sape nak bagi pun...
Tak kisah laa....:pandaGeli_02:Janji aku sihat, ade keluarga dan sihat yang menghargai dan sayang aku apa adanya aku...


Comments

  1. huhu.. dulu time saya kecil pun tak pernah wat macam ni... i mean sambut birthday reramai kat sekolah...

    Bestnya nampak kek tu...


    Adry @ http://www.adrysabry.com

    ReplyDelete
  2. bagus gile dak2 skang ni kan
    siap celebrate besday kt skOlah tue
    mase kecik2 dlu ade jamuan
    tu pun jamuan akhir taun jew
    bwak mkanan sendrik astu kumpul kat satu meja

    ReplyDelete
  3. Adry
    tul adry, budak2 skg nih cukup bertuah dan too much pampered...
    tapi seronok la buat gini..

    ✖cikin✖
    same la kite cikin...
    manede peluang buat gini...
    terasa cm nk jadik balik budak kecik zaman skg nih je...

    ReplyDelete
  4. aku x tahan ayat2 terakhir ko bersama muke panda gedik tuhhhhh

    ReplyDelete
  5. oRanGeLiLY
    Tak tahan, muntah je laa...
    harhar...

    ReplyDelete
  6. Nak tiramisu cake :)
    mcm best jer..
    tp my feveret..
    cheese cake...
    yummy

    ReplyDelete
  7. okaylah tue.... bosan jugak asyik belajar je... sesekali kasi kelainan.

    membudayakan sambutan birthday? - asal tak membazir dan untuk menyubur rasa kasih dan sayang, tak der masalah.

    ReplyDelete
  8. mOhD^.^rAz
    rasenye lebih kureng je zie...
    ade byk cheese dlm kek nih...
    sedap...

    abahfateh
    takut budak2 ni too spoil je...
    jadi spoilt brat kang susah lak Abah..
    terlalu dimanjakan dan dimewahkan...

    ReplyDelete
  9. waaaaaaaaaaaaaaa

    best nye kek
    nk gak !!

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood