Intro...


Sebelum aku buat entry yang panjang, saje je selitkan bende nih...sebagai pembakar semangat aku dan semua
para pendidik, mualim, cikgu, cikgi, pensyarah, guru, sifoo

di seluruh dunia...
Semoga usaha kita sentiasa di jalan yang betul, sentiasa mendapat keredhaanNya dan sentiasa menjadi pendukung mendidik mereka yang perlukan cahaya...
InsyaAllah...

:puteh_2:


12 Superb Comments!:

  1. Insya allah... apa perbuatan yang baik mesti dpt balasan yg baik

    ReplyDelete
  2. agak2 apa pengalaman paling teruk bila dah bergelar pendidik...perjalanan masih jauh ni...kena betul2 kuat semangat

    ReplyDelete
  3. semoga lebih tabah dlm bidang pendidikan...

    salam...

    ReplyDelete
  4. wahhhh..ringan mcm kepala kakjie yg dah kena tarah ..hehehehe

    ReplyDelete
  5. salam ziarah ..bani hashim!

    salam berpegangan tangan di atas landasan yang sama.

    ReplyDelete
  6. salam ziarah.
    nice blog.
    ilmu yg ditaburkan akan menjadi amal jariah yg tak terputus ganjarannye tika hidup mahupun mati, selagi diamalkan...
    teruskan tugas yg mulia ini.

    ReplyDelete
  7. salam

    emm kite pon doakan awak akan jadi cikgu yang memberi inspirasi... insya Allah...

    ReplyDelete
  8. yeah berjasalah selagi termampu.
    selagi ilmu yg diajar digunakan, insyaAllah dpt menolong meringankan beban ketika di akhirat nnt.

    ibu sy juga bekas seorang pendidik. ;)

    ReplyDelete
  9. Kujie
    Kalau tak dpt balasan dr manusia, insyaAllah yang Esa lebih afdal nikmatnya...
    Amal jariah...

    nordee
    Setakat nih, pengalaman masih hijau, perjalanan pun masih jauh di depan...
    InsyaAllah kita sama2 berjuang...

    Adry
    Long live student olso...hoho

    su
    InsyaAllah, su...same2la kite sabar menghadapinye...

    ReplyDelete
  10. Kujie
    Fesyen baru ek kak?? anak2 siap puji2 ek???
    mcm sape?? hehe...

    cikgooden
    Satu tugas yang mulia yang berpanjangan amal jariahnye..

    CikguZue
    InsyaAllah cikgu Zue...bukan satu tugas yang mudah..

    Heartless Devilish
    Amiin...ko pun harap dpt jadik same hebat gak, Reen!

    manje
    Amiin...demi negara, nusa, bangsa..

    b u n g a h a t i
    Kalau dibuat dengan tulus ikhlas, insyaAllah, ade ganjara menanti di SANE...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png