Malas...

Malas...
Malas...
Malas nak update..


Cume 2-3 hari lepas bz sket sebab dok tolong2 kazen kawen...
Rase pertolongan kitorg doesnt worth it..
Entah leee...
Hari sebelum langsung dah rase cam hampes sangat...


Sampai ke hari langsung (Ahad lepas), rase cam ade sumthing missing...
Malas nak ulas bebanyak...
Kang dikire menganyam ketupat laks...

BTW, Selamat Pengantin Baru Syaiful Bahari (Along) dan Aqilah (Qila)...
Semoga Berbahagia Hendaknya....Amiin...

Dengan fi-il atuk yang dah semakin keanak-anakan...
Entahlaaa...
Atuk dah x macam dulu...
Anak2 pun dah jadi jelak dengan perangai atuk...
Itulaa, mungkin dah itu bhgian masing2, bak kate Mama aku...

Aku...
Aku dok menunggu je la sekarang nih...
Buat la ape2 yang patut...
Yang xpatut pun aku buat gaks...Ahaks!

****************************
p/s: Bumped into Azan Ruffedge at my kazen's wedding as a was the penanggah for the bride's family...Sort of relative kot ngan Qila...
Tapi xtegor pun...Wat dunno je...

3 Superb Comments!:

  1. wahhh..kena virus M?

    writer's block?

    erk...Saiful Bahari?
    erk..fofuler nama tu, tapi suami Kak Jie lagi

    Saipul Anwar..dua2 kena..hahahaha

    ReplyDelete
  2. KakJie
    name Saiful, syaiful, saipul, saifool etc...
    Dah bersepah kan kak??
    Elok name cam Hazren, Kujie..
    Takle bersepah2 sgt...
    Hanye org "terpilih" je yang dikurniakan name nih..
    Hehehe...

    ReplyDelete
  3. cmt pantin baru gak kat syaiful bahari & aqila! ;)

    beshnye tgk org tawen.agagagag ;p

    errk..jumpe azan ek.xpe xpe..seb baik bukan my Abg Mode! agaggagag ;p

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png