Sport's Day Parade...Viva Discovery...

The Green "House" aka Discovery Parade...With costume...



The futuristic mascot and cheeky spanduk girl...



Zafirah and the geng in action....


Posted by Picasa

2 Superb Comments!:

  1. comelnye dak dak hang...
    bagos idea korang eh..
    byk tol bajet utk wat maskot segala..
    kiterorang nie takder dah ar nak wat gitu..
    taram ajer...muekekekeke

    ReplyDelete
  2. Huhu...
    Takler besar bajet..
    Peruntukan utk every rumah seratus jer...
    Tapi Cikgu-cikgu nih tong2 la duit...
    Tapi tak banyak laa...

    Ni ader outsource skit2 utk brg2 utk maskot, naseb baik ade Cikgu Haziq...Huhu, bukan nak kipas, tapi memang btui laa...

    Nasib baik la ramai cikgu2 wanita yang bdedikasi kat rumah hijau nih, harap cikgu lelaki???
    Kem salam je laa...

    Aku sian actually sebab asyik cikgu pompuan je yang bertungkuslumus..
    Cikgu lelaki yang ade yang brape kerat tu kene rajin2 la sket...

    Sori ek Cikgu2 lelaki SKB, bukan semua camtu, yang ade kene mengena je...Sorri terasa...
    Hehe...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png