Let's Watsons!

Disebabkan aku ni kadang-2 malas aka lazy pasal nak jage personal hygiene especially bab-bab penjagaan gigi nih, aku terus bercadang untuk mencari sesuatu yang bagi aku dapat memotivasikan aku utk lebih giat lagi menjaga gigi aku yg semakin hari semakin teruks ittu...
Jadi apalah salahnyer if I could spend some RM for the sake of it...Even it was "MORE" expensive than the conventional toothbrush, I dun care...
And I decided to buy this gadget...(gadget huh???)...
And after this I will be more motivated and spirited to take care of my teeth...
Hee....Big Grin... :D





I bought at Watsons for less than RM30.....Oklaaa...Bile lagi nak try bende2 nih...
Yuk berus gigi ngan aku!!!
Posted by Picasa

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood