Misi Tertinggal....

Since I was in my 24th years lived in GOd's Earth, i've been set some of mission that I must/should achieve this years ahead....But, there is one wish that I really forgot to tuck in...huhu...

Ye laa, entah macam mane aku bulih terlupe pun tatau..Tapi ini memang antara misi yang penting dalam hidup seseorang Homo Sapien nih...huhu...That is about getting (a) soulmate...huhu...Aku pun bukan nak sgt canang kat sini, cume nak state je aim nih...InsyaAllah kalau ader, ader laaa....Bukan ape, dah lame dah aku nih "membujang", solo-molo, single-mingle...Macam tak laku laks...huhu...

Aku nih jenis yang semacam skit la...Choosy? ye ke? Perasan bagus??? ye ker...??? Perasan lawa aka hensem??? Lawa ker???

BERAT Jodoh??Ermm...tatau ler...Tapi tak kureng jugek yg kate kat aku yang aku nih agak slow dalam bab2 gini...Kalau jenis yang tak sabar memangler carik lain...huhu <----cakap macam dari pengalaman jer....
So, aku berazam la yang dalam usia aku nih mungkin (God Willing) yang aku akan dipertemukan dengan seseorang yang memahami dan turut sekali dalam apa jua yang aku dan Dia bakal tempuhi...Tak la sampai aku desperate sgt sekarang nih, tapi it's like this is the time...Envy gile tgk kawan2 yang lain dah pun ke jinjang pelamin...Aku dok congrates je kat diorang...AKU???Kapan lagi....

Only GOD knows....

Ape2 pun, kalau dah sampai serunyer, akan ade, aku yakin...

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood