KPLI....The call again !!!

Malam tadi tengah lepak2 kat umah menonton tv ngan roomate, so suddenly my Momma called dari rumah...
Mama cakap yang aku dapat surat panggilan interview tuk KPLI for primary school...
Hah????Aku jadi pelik...Naper???
Sebab aku tak dapat pun tuk seat for the M-Test...
And I just assumed that I've been blacklisted by the MOE...
So....
Mama memang menasihatkan aku suruh pergi jer interview tu...
Dan aku kena pi interview tu this 14th of June....
Aku memang nak pergi pun selepas aku sedar yang sebelum ni aku pernah buat kesilapan yang besar dalam hidup aku...
Ni antara masalah aku...

Most of the offer or the chances knocked in the wrong time or when I didn't expected it...
And most of the time' I've made a big mistake that will make regretted of it....
And for this time, I should follow my mum's advice...
Even there are some difficulties that I will face IF I made the interview succeed...

Sebab aku dah sign agreement dengan PSDC to join the program for at least 3 months and IF i quit in between of this period, I will be fined to pay all the cost inclusive that totally sum of RM9 grand...
Mampus....
Tapi aku belum cerita apa2 pun dengan PSDC...
Aku kena consult dengan Kamini pasal benda nih...
Kalau aku kene bayar, if I've done in the interview...
Maybe aku kene bayar for the subject taken...
RM9K tu bukan sikit oii....

Macam mana dan apa keputusannya...
I'll ask some of my friends....
Let's see the result soon....

Dear ALLAH...Please give me GUIDANCE...

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood