Feeling Distracted...

glitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter text



Manusia ni dijadikan Allah dengan rezeki yang telah ditentukan masa azali dulu...Hendak atau tidak, kite kene terima segala ketentuan Ilahi kerana Allah penentu segalanya...Kata org putih " There is a shine behind the clouds" ye ker???Lebey kurang cenggitu laa....kalau kata org Islam aka meLAYU nih...Ada hikmah di sebalik kegagalan atau kejayaan....


Berita yang aku tunggu2 tuh dah pon aku tau...Jawatan tuh bukan direzekikan tertulis tuk aku...Takper (even aku sedih nih...meleleh ayak mater, Poyoo!!!) tak arr....hati aku jer nangis, tapi nak wat camner, aku kene teruskan hidup...Mungkin..eh, bukan mungkin tapi mesti ader hikmah di sebalik ketentuanNya...Aku redha dan teruskan berusaha...


Kat bawah nih mungkin aku boleh senaraikan antara sebab aku tak dpt jawatan tuh:





  1. Ini semua ujian dr Allah...nak tau aku nih jenis HambaNya yang macam maner...Kene ingat setiap perkara sama ada kesenangan atau kesusahan adalh ujian...Jadi aku kene redha atas setiap ketentuanNya...


  2. Kabel aku yang mungkin belum cukup kuat and aku bukan calon pillihan...Kabel memang sgt penting...Tahniah Norm, Rin and saper lai yg dpt tuh...


  3. Allah nak uji aku sama ada aku nih jenis yg mendekatkan diri denganMu biler berada di dalam kesusahan...Tapi sebagai insan biasa aku tak lepas daripada semua tuh, sebab Iman bertambah dan berkurang...I Ain't No Angel aka Malaikat...Tapi aku akan cuberla mensustainkan tahap tuh...(sendiri mau ingat)....

Finally...Let Me release all the tense here.....


AARRGGGHHHHHAAARRGHHHH....


DONE!!....LIFE HAS TO MOVE ON....


Udah ler...aku ader bende nak sambung nih....
P/S: Kadang2 aku raser hidup ni mcm tak adil...(personal thinking...Naper ar??)


0 Superb Comments!:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png