Berdebar-debar....

Hari ni jer tinggal sebelum aku menempuh interview yang akan berlangsung esok....aku pon dah berdebar semacam jer...bile memikirkan banyak lagi yg belum diulangkaji...kadang2 rase cam nak give-up pon ader...ye laaa sebab pikir banyak lagi yang kene back-up...Rase cam nak exam pon ader...Sumenyer Mixed-Up...Tatau nak explain camaner..


Kalau 2-3 hari lepas aku dah kuar shopping bli baju baru keperluan untuk interview tu...sekarang ni aku tgh bergelut untuk membuat preparation...Apala agaknye nasib aku esok...Sebab tinggal hari ni dengan esok, dan yang penting aku hanya mengharapkan kepada ketentuan Allah...Kalau doa aku dimakbulkan, aku akan berjaya menempuhinya dengan berjaya, sebab aka dah melakukan semuanya...dan finally when it comes to Allah all over together...i may tawakkal and let the Bless and pray be with me...


Perasaan yang bercampur-baur dan semuanya bercampur di fikiran...memang waktu tidur aku tak berapa nak cukup 2-3 hari nih...tapi yang penting aku akan berusaha sebaiknyer la tul benden nih sebab kalau aku bukan ditakdirkan rezeki untuk ini aku redha...tapi sebolehnya aku terlalu inginkan jawatan ini...


Jadi, doakan kejayaan aku dan InsyaALLah ALLAH bersama-sama aku...Aminn...

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood