Jom Tukar Simkad ! Apa kelebihan Tone Plus?

Salam sahabat saya semua!

Sedikit info tentang simkad ini.

Apa Itu Simcard TONE PLUS?
APA KELEBIHANNYA?



SITUASI #1 : Saya sayanglah nombor lama saya. Kawan-kawan saya, skandal saya pun dah tau dah nombor ni. Kalau saya tukar, susahlah saya!

Sejenis Simcard yg boleh anda KEKALKAN NOMBOR LAMA yg sedang digunakan tak kiralah Maxis/Celcom/Digi/Umobile/Altel/dan lain-lain telco.

SITUASI #2 : Ish, Tone Plus ni telco baru ke? Coverage dia oke ke? Aku tak nak lah kalau masuk kampung sikit dah takde line....leceh lah!

Tone Plus bukan telco, tapi program yang gunakan talian telco Tune Talk. Dan ia adalah sejenis Simcard yg gunakan coverage TUNETALK; Prasarana CELCOM. 
Di mana ada line  CELCOM, Di situ Ada TUNETALK.

SITUASI #3 : Eh....takkan coverage je baguihhh.....takkan takde kelebihan lain kot?

Ada! Sejenis Simcard yg bila anda 'GUNA SENDIRI' anda DIBAYAR KOMISEN 3% atau 7%. 
Bahasa mudahnya 'Cash Back Guarantee'. WOW!

SITUASI #4 :
DIBAYAR KOMISEN 3% atau 7% je ke? Ish...sikit sangat tu. Kalau pakai RM 100 sebulan pun baru RM 3. Ada kelebihan tak bila "ORANG LAIN" macam "FAMILY" atau "KAWAN-KAWAN" kita yang join kita pakai?


Ada! Bila 'ORANG LAIN' guna (Family & Kawan-kawan), anda DIBAYAR KOMISEN 13% or 16% or 17.5%. WOW!

SITUASI #5 :
Nak tau lagi la faedah lain. Ada ke?

Sejenis Simcard yg ada Extra Kredit RM10 or RM20, apabila anda TOPUP RM30 or RM50

Sejenis Simcard yg ada PA (Personal Accident)  Insurance RM100,000 bila  anda TOPUP RM50
Tak nak ambil pun takpe.

Sejenis Simcard yg dapat 'Point' bila anda TOPUP. Kita panggil sebagai Big Points;by AirAsia. Big Points itu boleh tukar kepada Ticket Wayang, percutian, dan lain-lain.

Sejenis Simcard yg akan menjadi "DUIT PENCEN" dan boleh diwarisi oleh anak-anak isteri...

 
Nak tengok je ke?... 

Jadi, kalau ada sebarang pertanyaan/kemusykilan yang perlukan penjelasan dan pencerahan, boleh tanya melalui Whatapps, Telegram atau call/sms saya di talian 011-32957450 (Hazren)

Atau melalui komen dalam blog post ni.


Sekiranya berminat utk promosi bisnes TP anda secara online, sila layari pautan berikut:
dan daftar di sini. 
Satu laman web replika dan bahan iklan promosi akan diberikan untuk memudahkan perniagaan anda. 
Daftar percuma sekarang di http://www.MyTonePlus.com/banihassim
Sila layari link yang disertakan untuk tahu lebih lanjut.
Terima kasih kerana membaca... :)

Comments

  1. Replies
    1. biasalah tu ka..perlu tgk2 dulu sebelum buat keputusan nak beli baju baru ke, nk beli tiket flight ke perlu tgk 2 dulu tul tak...even nak cari suami or isteri or calon menantu pun perlu tgk2 dulu..ahahaha...ada kaitan ke nih

      Delete
    2. tgk ja ka sis..hihi

      yelah kena servey2 dulu

      Delete
    3. ha'a perlu tgk until puas hati baru pilih..nanti kang nyesal pulak heee

      Delete
  2. saya rasa ada kawan saya pernah cita la.. dia tukar no dia kena rangkaian ni kot.. satu family semua tukar..

    ReplyDelete
  3. Nak tengok juga.. Hehehe..

    ReplyDelete
  4. Terima kasih atas info bisnes Toneplus
    Banyak manfaat daripada sekeping simkad ini. Banyak info info berguna di blog tuan.

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood