Dunia Miniatur : Koleksi Superheroes Campur-campur...

Hai...Salam semua.
Sesi menayang berkongsi apa yang abang ada....
Hobi koleksi yang under budget. Ok la....murah. Dan saya gembira.

Koleksi kali ni dari siri Perang Galaksi (Star Wars)  & Superheroes.
Since aku pun tak berapa nak kenal sangat character dalam Star Wars sebab aku tak follow.
Aku beli ni pun sebab macam kiut je, macam comel je, macam lain macam je....

 Koleksi watak dari Star Wars...


 
 Ni abam Spidey dari Spiderman...

Ni abam Kapten Amerika...

Ni abam hulk...aummmmm!

Abam Batman serba hitam....

Abam seluar kecik kat luaq...

Ni soldier apentah....

Ni pun sama....

Ni pun tatau....

Ni abam Yoda.....paling comel pernah aku assemble....

Ni Obi Wan Kenobi kot....

Ni R2-D2 kot, tapi tak sure sebab kalernya lain sikit....

Pabila mereka dibariskan....




Full-set of Superheroes...

Boleh buat The Avengers ni....


Ok la. Tu je.....
Kbai. 
TQ.

Comments

  1. Aslmkm..please info akak kat mana boleh beli koleksi ni..akak pun dah sama gian nak mengumpul..

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood