Lakaran Versus Realiti: Mimpi Amin.

Seperti yang dijanjikan. Berikut adalah lakaran dan selepas direalisasikan ke bentuk maujud.
TQVM kak Seeta yang turut membantu....
:)
Sama tak, sama takk??? (buat muka kiut...)

 E. coli - Izi Syahmi


Kak Tong Sampah - Nabila Najwa

Cik Lip - Hariz Hariri

Sarjan Semut - Alif Hazim

Cik Lalat - Syamimi Adha

Cik Kertas - Dian Maisara

Cik Kertas - Adriana Syaurah

Kat bawah ni watak beberapa manusia yang ada dalam Mimpi Amin yang tak memerlukan banyak costume. Watak orang lebih mudah....hmmm....

Amin - Areef

Nisa - Aisyah Alisya

Ibu Amin - Izzah Aresya

Sebenarnya, aku menaruh harapan agak tinggi untuk teater tahun ni berbanding tahun lepas sebagai tahun percubaan. Tapi dah takde rezeki, redha je la. Lain kali aku tak akan menaruh harapan lagi macam ni, kita kena bersedia dengan apa jua kebarangkalian, walaupun kita pernah ada sejarah yang baik sebelum ni. Jadi, selepas berusaham bertawakal lah, dan serahkan segala2nya kepadaNya.

Kalau tak berjaya, jangan putus asa dan jadi lemah. Anggaplah Allah nak uji kita. Dan percayalah ada hikmah di sebalik segalanya. Pasti kita akan lebih tenang dan redha.

Dan sebenarnya, agak terubat kesedihan sebab ada antara anak2 murid aku ni yang dapat watak pelakon terbaik.

Untuk watak Ibu Amin, berjaya menggondol anugerah Pelakon Pembantu Wanita (wanita ke?? hehe) Terbaik....tanpa disangka2...Tahniah Izzah... :)

Terima kasih Kak Zura tolong layan budak2 ni semua masa hari pertandingan. Jasamu dikenang. Tq kak Seeta juga....
Ko apahal buat muka ketat BH? :P

Oke. Tu aje. Projek lepas ni, kompang formasi pulak. Semoga anak2 saya pun tabah dan cekal dan terus bersemangat untuk terus berlatih dalam waktu yang singkat dan sendat ni.


2 Superb Comments!:

  1. kenapa muka ketat..seharusnya senyum kerana di apit org 2 gajis..ehh..masih gadiz ke dorang tu eheheh

    ReplyDelete
  2. lakaran vs realiti ada sedikit persamaan tetapi perlu lebih improve lagi

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png