Orang balik kampung, ai pun nak jugak ok!

Cuti2 skolah ni kan org bz balik kampung, aku pn takmo ketinggalan balik kampung. Selalu just balik kampung saje2 je, kali ni ade keje sket.

Haaaa....ape kejenya?
Dok berkebun je aritu. Gile!!! Org bandar berkebun, mmg jahanam...

Biasalaa, kalau dah budak bandar tu mmglah budak bandar. Tp jenuh jgak la nak nebas segala toknenek pokok ngan semak-samun yg meninggi separas tinggi aku.

Calar-balar takleh kire dah.
Btw, sekali skala wat bende ni mmg seronok. Dan penat!!!

Klimax dia: KITE BAKOR JE!!!



8 Superb Comments!:

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png